Системний підхід в ергономічному забезпеченні умов руху на дорозі

Запропоновано для формування ергономічних умов руху в системі «водій автомобіль дорожнє середовище» використовувати математичну модель автоматичного керування, в якій особливості регулювання руху визначають за перехідним процесом, що описується передавальними функціями автомобіля і водія. Пропонован...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
Дата:2019
Автори: Кульбашна, Н.І., Сорока, К.О., Линник, І.Е.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України 2019
Назва видання:Кибернетика и системный анализ
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/180872
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Системний підхід в ергономічному забезпеченні умов руху на дорозі / Н.І. Кульбашна, К.О. Сорока, І.Е. Линник // Кибернетика и системный анализ. — 2019. — Т. 56, № 3. — С. 90-98. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-180872
record_format dspace
spelling irk-123456789-1808722021-10-24T01:26:08Z Системний підхід в ергономічному забезпеченні умов руху на дорозі Кульбашна, Н.І. Сорока, К.О. Линник, І.Е. Системний аналіз Запропоновано для формування ергономічних умов руху в системі «водій автомобіль дорожнє середовище» використовувати математичну модель автоматичного керування, в якій особливості регулювання руху визначають за перехідним процесом, що описується передавальними функціями автомобіля і водія. Пропонована модель дає змогу моделювати процеси регулювання швидкості руху автомобіля згідно з дорожньою обстановкою, вплив якої на водія оцінюється комплексною характеристикою максимальною ентропією середовища руху. Предложено для формирования эргономичных условий движения в системе «водитель автомобиль дорожная середа» использовать математическую модель теории автоматического управления, в которой особенности регулирования движения определяют переходным процессом, описанным передаточными функциями автомобиля и водителя. Предложенная модель дает возможность моделировать процессы регулирования скорости движения в соответствии с дорожной обстановкой, влияние которой на водителя оценивается комплексной характеристикой максимальной энтропией среды движения. It is proposed to use a mathematical model of the automatic control theory, in which the features of traffic control are determined by the transition process described by the transfer functions of the car and the driver, to form ergonomic driving conditions in the system “driver–car–road environment.” The proposed model makes it possible to simulate speed control processes in accordance with the traffic situation whose impact on the driver is estimated by the complex characteristic: the maximum entropy of the traffic environment. 2019 Article Системний підхід в ергономічному забезпеченні умов руху на дорозі / Н.І. Кульбашна, К.О. Сорока, І.Е. Линник // Кибернетика и системный анализ. — 2019. — Т. 56, № 3. — С. 90-98. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. 1019-5262 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/180872 65.015.11:621.3.011.711 uk Кибернетика и системный анализ Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Системний аналіз
Системний аналіз
spellingShingle Системний аналіз
Системний аналіз
Кульбашна, Н.І.
Сорока, К.О.
Линник, І.Е.
Системний підхід в ергономічному забезпеченні умов руху на дорозі
Кибернетика и системный анализ
description Запропоновано для формування ергономічних умов руху в системі «водій автомобіль дорожнє середовище» використовувати математичну модель автоматичного керування, в якій особливості регулювання руху визначають за перехідним процесом, що описується передавальними функціями автомобіля і водія. Пропонована модель дає змогу моделювати процеси регулювання швидкості руху автомобіля згідно з дорожньою обстановкою, вплив якої на водія оцінюється комплексною характеристикою максимальною ентропією середовища руху.
format Article
author Кульбашна, Н.І.
Сорока, К.О.
Линник, І.Е.
author_facet Кульбашна, Н.І.
Сорока, К.О.
Линник, І.Е.
author_sort Кульбашна, Н.І.
title Системний підхід в ергономічному забезпеченні умов руху на дорозі
title_short Системний підхід в ергономічному забезпеченні умов руху на дорозі
title_full Системний підхід в ергономічному забезпеченні умов руху на дорозі
title_fullStr Системний підхід в ергономічному забезпеченні умов руху на дорозі
title_full_unstemmed Системний підхід в ергономічному забезпеченні умов руху на дорозі
title_sort системний підхід в ергономічному забезпеченні умов руху на дорозі
publisher Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
publishDate 2019
topic_facet Системний аналіз
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/180872
citation_txt Системний підхід в ергономічному забезпеченні умов руху на дорозі / Н.І. Кульбашна, К.О. Сорока, І.Е. Линник // Кибернетика и системный анализ. — 2019. — Т. 56, № 3. — С. 90-98. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.
series Кибернетика и системный анализ
work_keys_str_mv AT kulʹbašnaní sistemnijpídhídvergonomíčnomuzabezpečenníumovruhunadorozí
AT sorokako sistemnijpídhídvergonomíčnomuzabezpečenníumovruhunadorozí
AT linnikíe sistemnijpídhídvergonomíčnomuzabezpečenníumovruhunadorozí
first_indexed 2023-10-18T22:51:03Z
last_indexed 2023-10-18T22:51:03Z
_version_ 1796156597609693184