Моніторинг індикаторів ефективності регіонального розвитку: гібридна модель MOOC

Розглянуто інноваційні підходи до навчання користувачів системи моніторингу зведених індикаторів ефективності розвитку регіонів у контексті критеріїв якості життя населення з використанням масових відкритих онлайн курсів MOOC — Massive Open Online Course. Проаналізовано сучасну типологію МООС. Запр...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2020
Автор: Артеменко, В.Б.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України 2020
Назва видання:Control systems & computers
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/181117
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Моніторинг індикаторів ефективності регіонального розвитку: гібридна модель MOOC / В.Б. Артеменко // Control systems & computers. — 2020. — № 1. — С. 47-59. — Бібліогр.: 31 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Розглянуто інноваційні підходи до навчання користувачів системи моніторингу зведених індикаторів ефективності розвитку регіонів у контексті критеріїв якості життя населення з використанням масових відкритих онлайн курсів MOOC — Massive Open Online Course. Проаналізовано сучасну типологію МООС. Запропоновано гібридну модель МООС для розробки контенту і технології навчання цільових користувачів створюваної інформаційно-аналітичної системи моніторингу індикаторів ефективності регіонального розвитку.