Побудова персонально–орієнтованих моделей ранжування результатів пошуку інформації

В статті описано побудову моделі ранжування видачі пошукових систем на основі оцінок користувачів щодо якості та зручності використання веб–ресурсу. Такі моделі ранжування є суб'єктивними для кожного користувача. Це досягається за рахунок того, що при побудові моделей основну роль грає ступінь...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2018
Автор: Зосімов, В.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України 2018
Назва видання:Індуктивне моделювання складних систем
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/181365
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Побудова персонально–орієнтованих моделей ранжування результатів пошуку інформації / В.В. Зосімов // Індуктивне моделювання складних систем: Зб. наук. пр. — К.: МННЦ ІТС НАН та МОН України, 2018. — Вип. 10. — С. 47-56. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:В статті описано побудову моделі ранжування видачі пошукових систем на основі оцінок користувачів щодо якості та зручності використання веб–ресурсу. Такі моделі ранжування є суб'єктивними для кожного користувача. Це досягається за рахунок того, що при побудові моделей основну роль грає ступінь довіри користувача тим оцінкам, на основі яких вона будується. Для визначення коефіцієнта загасання ступеня довіри до оцінок на кожному рівні, застосовувався УІА МГУА, який вже показав високу точність в ході експериментів з побудови моделей ранжування видачі пошукових систем Google і Яндекс.