Выборка в маркетинговых исследованиях

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Iнститут соціології НАН України
Дата:2017
Автор: Чурилов, Н.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 2017
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/182138
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Выборка в маркетинговых исследованиях / Н. Чурилов // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2017. — № 3. — С. 179-182. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси