Висвітлення історії України в шкільних підручниках Республіки Молдова
У статті представлено аналіз молдовських підручників з історії в контексті висвітлення в них української тематики. Молдова — як країна-сусід України мала свій вплив на її історію, так само відбувався і зворотній процес. Звичайно це знайшло своє відображення в дидактичній літературі Молдови, яка са...
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут історії України НАН України
2019
|
Назва видання: | Український історичний збірник |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/182232 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Висвітлення історії України в шкільних підручниках Республіки Молдова / С. Батурина // Український історичний збірник. — 2019. — Вип. 21. — С. 167-176. — Бібліогр.: 18 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті представлено аналіз молдовських підручників з історії в контексті висвітлення в них української тематики. Молдова — як країна-сусід України мала свій вплив на її історію, так само відбувався і зворотній процес.
Звичайно це знайшло своє відображення в дидактичній літературі Молдови, яка
сама пережила й переживає складний шлях політичних перетворень і національної консолідації, в тому числі і в питанні створення підручників, дискусій стосовно схеми й принципів презентації власного минулого. У молдовських
підручниках українська тематика представлена в сюжетах, що відображають
спільні моменти історії. Цікавим видається, яким чином хрестоматійні і добре
відомі історичні події, процеси відображено в дидактичних текстах, а отже
домінують в суспільній свідомості сусідньої держави, історія якої, попри
сусідство, навіть для українських істориків, залишається маловідомою. |
---|