Висвітлення історії України в шкільних підручниках Республіки Молдова

У статті представлено аналіз молдовських підручників з історії в контексті висвітлення в них української тематики. Молдова — як країна-сусід України мала свій вплив на її історію, так само відбувався і зворотній процес. Звичайно це знайшло своє відображення в дидактичній літературі Молдови, яка са...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2019
Автор: Батурина, С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут історії України НАН України 2019
Назва видання:Український історичний збірник
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/182232
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Висвітлення історії України в шкільних підручниках Республіки Молдова / С. Батурина // Український історичний збірник. — 2019. — Вип. 21. — С. 167-176. — Бібліогр.: 18 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У статті представлено аналіз молдовських підручників з історії в контексті висвітлення в них української тематики. Молдова — як країна-сусід України мала свій вплив на її історію, так само відбувався і зворотній процес. Звичайно це знайшло своє відображення в дидактичній літературі Молдови, яка сама пережила й переживає складний шлях політичних перетворень і національної консолідації, в тому числі і в питанні створення підручників, дискусій стосовно схеми й принципів презентації власного минулого. У молдовських підручниках українська тематика представлена в сюжетах, що відображають спільні моменти історії. Цікавим видається, яким чином хрестоматійні і добре відомі історичні події, процеси відображено в дидактичних текстах, а отже домінують в суспільній свідомості сусідньої держави, історія якої, попри сусідство, навіть для українських істориків, залишається маловідомою.