Використання інформаційно-комунікаційних технологій в підготовці документознавців

Предметом дослідження є теоретичний аспект інформаційно-комунікаційних технологій у сфері документознавства. Метою дослідження є пошук методів вдосконалення вітчизняних інформаційно-комунікаційних технологій у сфері документознавства. У роботі застосовано сукупність наукових методів і підходів, зок...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2020
Автор: Дрок, П.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут історії України НАН України 2020
Назва видання:Історіографічні дослідження в Україні
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/182338
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Використання інформаційно-комунікаційних технологій в підготовці документознавців / П. Дрок // Історіографічні дослідження в Україні. — 2020. — Вип. 31. — С. 115-126. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Предметом дослідження є теоретичний аспект інформаційно-комунікаційних технологій у сфері документознавства. Метою дослідження є пошук методів вдосконалення вітчизняних інформаційно-комунікаційних технологій у сфері документознавства. У роботі застосовано сукупність наукових методів і підходів, зокрема системний, структурний, порівняльний, факторний, що дозволило реалізувати концептуальну єдність дослідження. Визначено особливості реалізації вітчизняної інформайної діяльності та методів вдосконалення інформаційно-комунікаційних технологій у сфері документознавства. Інноваційність розвитку інформаційно-комунікаційних технологій – це постійні нововведення в діяльність навчально-виховних закладів та сфері документознавства. Навчально-виховний процес є тією нагальною потребою, без задоволення якої вона втратить взаємозв’язок з життям, загубить свій творчий потенціал, перетвориться на рутинну справу, непотрібну ні суспільству, ні особистості. Життя вимагає інтенсифікації пошуку, експериментування, введення новітніх технологій, застосування нових засобів навчання. Разом з тим реалізація цих вимог не може здійснюватись хаотично, безсистемно, непродумано й без урахування того педагогічного досвіду, який в минулому приводив до відомих, а в багатьох випадках і до видатних педагогічних успіхів. У низці підходів цей досвід не втратив свого значення ще й сьогодні. Зрозуміло, що інновації мають розгортатись з урахуванням минулого досвіду, а не ігноруючи його. В основі інноваційного розвитку освіти мають бути педагогічна, соціогуманітарні науки (філософія, політологія, соціологія тощо), які, як і в інших галузях суспільного виробництва, прокладають дорогу практиці.