Використання інформаційно-комунікаційних технологій в підготовці документознавців

Предметом дослідження є теоретичний аспект інформаційно-комунікаційних технологій у сфері документознавства. Метою дослідження є пошук методів вдосконалення вітчизняних інформаційно-комунікаційних технологій у сфері документознавства. У роботі застосовано сукупність наукових методів і підходів, зок...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2020
Автор: Дрок, П.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут історії України НАН України 2020
Назва видання:Історіографічні дослідження в Україні
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/182338
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Використання інформаційно-комунікаційних технологій в підготовці документознавців / П. Дрок // Історіографічні дослідження в Україні. — 2020. — Вип. 31. — С. 115-126. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-182338
record_format dspace
spelling irk-123456789-1823382021-12-31T01:26:18Z Використання інформаційно-комунікаційних технологій в підготовці документознавців Дрок, П. Проблемна історіографія Предметом дослідження є теоретичний аспект інформаційно-комунікаційних технологій у сфері документознавства. Метою дослідження є пошук методів вдосконалення вітчизняних інформаційно-комунікаційних технологій у сфері документознавства. У роботі застосовано сукупність наукових методів і підходів, зокрема системний, структурний, порівняльний, факторний, що дозволило реалізувати концептуальну єдність дослідження. Визначено особливості реалізації вітчизняної інформайної діяльності та методів вдосконалення інформаційно-комунікаційних технологій у сфері документознавства. Інноваційність розвитку інформаційно-комунікаційних технологій – це постійні нововведення в діяльність навчально-виховних закладів та сфері документознавства. Навчально-виховний процес є тією нагальною потребою, без задоволення якої вона втратить взаємозв’язок з життям, загубить свій творчий потенціал, перетвориться на рутинну справу, непотрібну ні суспільству, ні особистості. Життя вимагає інтенсифікації пошуку, експериментування, введення новітніх технологій, застосування нових засобів навчання. Разом з тим реалізація цих вимог не може здійснюватись хаотично, безсистемно, непродумано й без урахування того педагогічного досвіду, який в минулому приводив до відомих, а в багатьох випадках і до видатних педагогічних успіхів. У низці підходів цей досвід не втратив свого значення ще й сьогодні. Зрозуміло, що інновації мають розгортатись з урахуванням минулого досвіду, а не ігноруючи його. В основі інноваційного розвитку освіти мають бути педагогічна, соціогуманітарні науки (філософія, політологія, соціологія тощо), які, як і в інших галузях суспільного виробництва, прокладають дорогу практиці. The subject of the research is the theoretical aspect of information and communication technologies in the sphere of documentation science. The purpose of the study is to find methods for improving domestic information and communication technologies in the sphere of documentation science. The set of scientific methods and approaches, in particular systemic, structural, comparative, factorial, is applied in the work, which allowed to realize the conceptual unity of the research. Peculiarities of realization of domestic information activity and methods of improvement of information and communication technologies in the sphere of documentation science are determined. Innovative development of information and communication technologies is a constant innovation in the activities of educational institutions and the sphere of documentation science. The educational process is an urgent need, without which it will lose its connection with life, lose its creative potential, become a routine matter unnecessary for society or the individual. Life requires intensification of search, experimentation, introduction of the newest technologies, application of new means of studying. At the same time, the implementation of these requirements cannot be carried out chaotically, unsystematically, ill-considered and without taking into account the pedagogical experience that in the past has led to well-known and in many cases to outstanding pedagogical successes. In a number of approaches, this experience has not lost its significance even today. It is clear that innovation should be based on past experience, not ignoring it. The basis of innovative development of education should be pedagogical, socio-humanitarian sciences (philosophy, political science, sociology, etc.), which, as in other areas of social production, pave the way for practice. 2020 Article Використання інформаційно-комунікаційних технологій в підготовці документознавців / П. Дрок // Історіографічні дослідження в Україні. — 2020. — Вип. 31. — С. 115-126. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. 2415-8003 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/182338 378.016:002.1]:004 uk Історіографічні дослідження в Україні Інститут історії України НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемна історіографія
Проблемна історіографія
spellingShingle Проблемна історіографія
Проблемна історіографія
Дрок, П.
Використання інформаційно-комунікаційних технологій в підготовці документознавців
Історіографічні дослідження в Україні
description Предметом дослідження є теоретичний аспект інформаційно-комунікаційних технологій у сфері документознавства. Метою дослідження є пошук методів вдосконалення вітчизняних інформаційно-комунікаційних технологій у сфері документознавства. У роботі застосовано сукупність наукових методів і підходів, зокрема системний, структурний, порівняльний, факторний, що дозволило реалізувати концептуальну єдність дослідження. Визначено особливості реалізації вітчизняної інформайної діяльності та методів вдосконалення інформаційно-комунікаційних технологій у сфері документознавства. Інноваційність розвитку інформаційно-комунікаційних технологій – це постійні нововведення в діяльність навчально-виховних закладів та сфері документознавства. Навчально-виховний процес є тією нагальною потребою, без задоволення якої вона втратить взаємозв’язок з життям, загубить свій творчий потенціал, перетвориться на рутинну справу, непотрібну ні суспільству, ні особистості. Життя вимагає інтенсифікації пошуку, експериментування, введення новітніх технологій, застосування нових засобів навчання. Разом з тим реалізація цих вимог не може здійснюватись хаотично, безсистемно, непродумано й без урахування того педагогічного досвіду, який в минулому приводив до відомих, а в багатьох випадках і до видатних педагогічних успіхів. У низці підходів цей досвід не втратив свого значення ще й сьогодні. Зрозуміло, що інновації мають розгортатись з урахуванням минулого досвіду, а не ігноруючи його. В основі інноваційного розвитку освіти мають бути педагогічна, соціогуманітарні науки (філософія, політологія, соціологія тощо), які, як і в інших галузях суспільного виробництва, прокладають дорогу практиці.
format Article
author Дрок, П.
author_facet Дрок, П.
author_sort Дрок, П.
title Використання інформаційно-комунікаційних технологій в підготовці документознавців
title_short Використання інформаційно-комунікаційних технологій в підготовці документознавців
title_full Використання інформаційно-комунікаційних технологій в підготовці документознавців
title_fullStr Використання інформаційно-комунікаційних технологій в підготовці документознавців
title_full_unstemmed Використання інформаційно-комунікаційних технологій в підготовці документознавців
title_sort використання інформаційно-комунікаційних технологій в підготовці документознавців
publisher Інститут історії України НАН України
publishDate 2020
topic_facet Проблемна історіографія
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/182338
citation_txt Використання інформаційно-комунікаційних технологій в підготовці документознавців / П. Дрок // Історіографічні дослідження в Україні. — 2020. — Вип. 31. — С. 115-126. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.
series Історіографічні дослідження в Україні
work_keys_str_mv AT drokp vikoristannâínformacíjnokomuníkacíjnihtehnologíjvpídgotovcídokumentoznavcív
first_indexed 2023-10-18T22:54:25Z
last_indexed 2023-10-18T22:54:25Z
_version_ 1796156745184182272