Передумови будівництва залізниць на півдні України у другій половині XIX - на початку XX століть
У статті досліджуються причини виникнення залізничного транспорту на Півдні України у другій половині XIX - на початку XX століть, а також проблеми розробки проектів і специфіка їхнього будівництва. Зазначається, що розгортання залізничного будівництва на українських землях у другій половині ХІХ сто...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут української археографії та джерелознавства імені М.С. Грушевського НАН України
2009
|
Назва видання: | Сiверянський лiтопис |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18308 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Передумови будівництва залізниць на півдні України у другій половині XIX - на початку XX століть / О. Шаригіна // Сiверянський лiтопис. — 2009. — № 4. — С. 125-132. — Бібліогр.: 23 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-18308 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-183082011-03-21T12:04:01Z Передумови будівництва залізниць на півдні України у другій половині XIX - на початку XX століть Шаригіна, О. Розвідки У статті досліджуються причини виникнення залізничного транспорту на Півдні України у другій половині XIX - на початку XX століть, а також проблеми розробки проектів і специфіка їхнього будівництва. Зазначається, що розгортання залізничного будівництва на українських землях у другій половині ХІХ століття було пов'язане з географічним положенням краю, його природними багатствами, економічними змінами в господарстві. Важливою причиною прискорення залізничного будівництва була поразка Росії у Кримській війні 1854-1856 рр. та буржуазні реформи 60-80-х років ХІХ ст. В статье исследуются причины возникновения железнодорожного транспорта на Юге Украины во второй половине XIX - в начале XX в., а также проблемы разработки проектов и специфика их реализации. Отмечается, что развертывание железнодорожного строительства на украинских землях было связано с географическим положением края, его природными богатствами, экономическими изменениями в хозяйстве. Важной причиной ускорения железнодорожного строительства было поражение России в Крымской войне 1854-1856 гг. и буржуазные реформы 60-80-х гг. ХІХ в. Faktors of formation of railway transport of the South of Ukraine in the late ХІХ - early ХХ century and also the problems of creation of projects and the specific realization of them are investigated in the article. It is noticed, that development of railway building in Ukraine was connected with geograpfical position of the region, his natural resources and the economic changes. The basic factor of acceleration of railway building was defeating Russia in Crimean war 1854-1856 years and the bourgeois reforms of the 60-80-s of the ХІХ cen. 2009 Article Передумови будівництва залізниць на півдні України у другій половині XIX - на початку XX століть / О. Шаригіна // Сiверянський лiтопис. — 2009. — № 4. — С. 125-132. — Бібліогр.: 23 назв. — укр. XXXX-0055 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18308 uk Сiверянський лiтопис Інститут української археографії та джерелознавства імені М.С. Грушевського НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Розвідки Розвідки |
spellingShingle |
Розвідки Розвідки Шаригіна, О. Передумови будівництва залізниць на півдні України у другій половині XIX - на початку XX століть Сiверянський лiтопис |
description |
У статті досліджуються причини виникнення залізничного транспорту на Півдні України у другій половині XIX - на початку XX століть, а також проблеми розробки проектів і специфіка їхнього будівництва. Зазначається, що розгортання залізничного будівництва на українських землях у другій половині ХІХ століття було пов'язане з географічним положенням краю, його природними багатствами, економічними змінами в господарстві. Важливою причиною прискорення залізничного будівництва була поразка Росії у Кримській війні 1854-1856 рр. та буржуазні реформи 60-80-х років ХІХ ст. |
format |
Article |
author |
Шаригіна, О. |
author_facet |
Шаригіна, О. |
author_sort |
Шаригіна, О. |
title |
Передумови будівництва залізниць на півдні України у другій половині XIX - на початку XX століть |
title_short |
Передумови будівництва залізниць на півдні України у другій половині XIX - на початку XX століть |
title_full |
Передумови будівництва залізниць на півдні України у другій половині XIX - на початку XX століть |
title_fullStr |
Передумови будівництва залізниць на півдні України у другій половині XIX - на початку XX століть |
title_full_unstemmed |
Передумови будівництва залізниць на півдні України у другій половині XIX - на початку XX століть |
title_sort |
передумови будівництва залізниць на півдні україни у другій половині xix - на початку xx століть |
publisher |
Інститут української археографії та джерелознавства імені М.С. Грушевського НАН України |
publishDate |
2009 |
topic_facet |
Розвідки |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18308 |
citation_txt |
Передумови будівництва залізниць на півдні України у другій половині XIX - на початку XX століть / О. Шаригіна // Сiверянський лiтопис. — 2009. — № 4. — С. 125-132. — Бібліогр.: 23 назв. — укр. |
series |
Сiверянський лiтопис |
work_keys_str_mv |
AT šarigínao peredumovibudívnictvazalíznicʹnapívdníukraíniudrugíjpoloviníxixnapočatkuxxstolítʹ |
first_indexed |
2023-10-18T17:02:00Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:02:00Z |
_version_ |
1796140506637402112 |