Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен
У статті йдеться про своєрідність категорійної структури і жанрового оформлення навчально-педагогічного дискурсу (НПД). Досліджуються такі його суттєві ознаки, як антропоцентричність, стратегічність, інтердискурсивність, інтегративність, інформативність, інтерпретативність, категорії парафрастичност...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України
2009
|
Назва видання: | Мовознавство |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/183439 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен / А.Р. Габідулліна // Мовознавство. — 2009. — № 6. — С. 70-78. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-183439 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1834392022-03-23T01:33:32Z Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен Габідулліна, А.Р. У статті йдеться про своєрідність категорійної структури і жанрового оформлення навчально-педагогічного дискурсу (НПД). Досліджуються такі його суттєві ознаки, як антропоцентричність, стратегічність, інтердискурсивність, інтегративність, інформативність, інтерпретативність, категорії парафрастичності, полісеміотичності, зв’язності, дискретності та гіпертекстуальності. Аналізуються мовленнєві жанри. The aim of the article is to show the peculiarity of categorical structure and genre design of teaching-pedagogical discourse. Such definite signs of teaching-pedagogical discourse as anthro- pocentrism, strategy, interdiscourse, integrity, informative, interpretation, the categories of para- phrastism, polysemiotism, combine, discrete and hypertextuarity are investigated. Speech genres are analysed. 2009 Article Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен / А.Р. Габідулліна // Мовознавство. — 2009. — № 6. — С. 70-78. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 0027-2833 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/183439 uk Мовознавство Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
У статті йдеться про своєрідність категорійної структури і жанрового оформлення навчально-педагогічного дискурсу (НПД). Досліджуються такі його суттєві ознаки, як антропоцентричність, стратегічність, інтердискурсивність, інтегративність, інформативність, інтерпретативність, категорії парафрастичності, полісеміотичності, зв’язності, дискретності та гіпертекстуальності. Аналізуються мовленнєві жанри. |
format |
Article |
author |
Габідулліна, А.Р. |
spellingShingle |
Габідулліна, А.Р. Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен Мовознавство |
author_facet |
Габідулліна, А.Р. |
author_sort |
Габідулліна, А.Р. |
title |
Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен |
title_short |
Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен |
title_full |
Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен |
title_fullStr |
Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен |
title_full_unstemmed |
Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен |
title_sort |
навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен |
publisher |
Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України |
publishDate |
2009 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/183439 |
citation_txt |
Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен / А.Р. Габідулліна // Мовознавство. — 2009. — № 6. — С. 70-78. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
series |
Мовознавство |
work_keys_str_mv |
AT gabídullínaar navčalʹnopedagogíčnijdiskursâklíngvístičnijfenomen |
first_indexed |
2023-10-18T22:56:55Z |
last_indexed |
2023-10-18T22:56:55Z |
_version_ |
1796156853663563776 |