Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен

У статті йдеться про своєрідність категорійної структури і жанрового оформлення навчально-педагогічного дискурсу (НПД). Досліджуються такі його суттєві ознаки, як антропоцентричність, стратегічність, інтердискурсивність, інтегративність, інформативність, інтерпретативність, категорії парафрастичност...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Габідулліна, А.Р.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України 2009
Назва видання:Мовознавство
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/183439
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен / А.Р. Габідулліна // Мовознавство. — 2009. — № 6. — С. 70-78. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-183439
record_format dspace
spelling irk-123456789-1834392022-03-23T01:33:32Z Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен Габідулліна, А.Р. У статті йдеться про своєрідність категорійної структури і жанрового оформлення навчально-педагогічного дискурсу (НПД). Досліджуються такі його суттєві ознаки, як антропоцентричність, стратегічність, інтердискурсивність, інтегративність, інформативність, інтерпретативність, категорії парафрастичності, полісеміотичності, зв’язності, дискретності та гіпертекстуальності. Аналізуються мовленнєві жанри. The aim of the article is to show the peculiarity of categorical structure and genre design of teaching-pedagogical discourse. Such definite signs of teaching-pedagogical discourse as anthro- pocentrism, strategy, interdiscourse, integrity, informative, interpretation, the categories of para- phrastism, polysemiotism, combine, discrete and hypertextuarity are investigated. Speech genres are analysed. 2009 Article Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен / А.Р. Габідулліна // Мовознавство. — 2009. — № 6. — С. 70-78. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 0027-2833 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/183439 uk Мовознавство Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description У статті йдеться про своєрідність категорійної структури і жанрового оформлення навчально-педагогічного дискурсу (НПД). Досліджуються такі його суттєві ознаки, як антропоцентричність, стратегічність, інтердискурсивність, інтегративність, інформативність, інтерпретативність, категорії парафрастичності, полісеміотичності, зв’язності, дискретності та гіпертекстуальності. Аналізуються мовленнєві жанри.
format Article
author Габідулліна, А.Р.
spellingShingle Габідулліна, А.Р.
Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен
Мовознавство
author_facet Габідулліна, А.Р.
author_sort Габідулліна, А.Р.
title Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен
title_short Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен
title_full Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен
title_fullStr Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен
title_full_unstemmed Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен
title_sort навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен
publisher Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України
publishDate 2009
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/183439
citation_txt Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен / А.Р. Габідулліна // Мовознавство. — 2009. — № 6. — С. 70-78. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
series Мовознавство
work_keys_str_mv AT gabídullínaar navčalʹnopedagogíčnijdiskursâklíngvístičnijfenomen
first_indexed 2023-10-18T22:56:55Z
last_indexed 2023-10-18T22:56:55Z
_version_ 1796156853663563776