Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен
У статті йдеться про своєрідність категорійної структури і жанрового оформлення навчально-педагогічного дискурсу (НПД). Досліджуються такі його суттєві ознаки, як антропоцентричність, стратегічність, інтердискурсивність, інтегративність, інформативність, інтерпретативність, категорії парафрастичност...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | Габідулліна, А.Р. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України
2009
|
Назва видання: | Мовознавство |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/183439 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен / А.Р. Габідулліна // Мовознавство. — 2009. — № 6. — С. 70-78. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Педагогічний дискурс в інноваційній стратегії розвитку освіти
за авторством: Скубашевська, О.С.
Опубліковано: (2008) -
Безпека як соціальний феномен: дискурс людського розвитку
за авторством: Баланда, А.
Опубліковано: (2007) -
Самотність як полівекторний феномен: філософсько-антропологічний дискурс
за авторством: Мовчан, М.М.
Опубліковано: (2008) -
Бердянський державний педагогічний університет
за авторством: Крижко, В.
Опубліковано: (2008) -
Лінгвістичний статус концепту
за авторством: Голобородько, К.Ю.
Опубліковано: (2002)