2025-02-23T13:58:23-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-183660%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T13:58:23-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-183660%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T13:58:23-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T13:58:23-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Методичні основи оцінки цінових процесів підприємства

Вирішено завдання визначення наскільки рівень діючих цін і їх динаміка (стабільність, мінливість) задовольняють вимозі нарощування майбутніх грошових потоків підприємства як основи його вартості; як за рахунок цінового маневрування створити додаткові грошові потоки, збільшуючи тим самим вартість....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Єрфорт, І.Ю.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіки промисловості НАН України 2021
Series:Вісник економічної науки України
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/183660
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:Вирішено завдання визначення наскільки рівень діючих цін і їх динаміка (стабільність, мінливість) задовольняють вимозі нарощування майбутніх грошових потоків підприємства як основи його вартості; як за рахунок цінового маневрування створити додаткові грошові потоки, збільшуючи тим самим вартість. Запропонована наукова розробка проблеми ціноутворення на промисловому підприємстві має наступні теоретико-методологічні відмінності і переваги в порівнянні з існуючими роботами. Управління ціновими процесами орієнтоване на цілі й ідеологію стратегічного управління підприємством, на забезпечення узгодженості поточних рішень з довгостроковими цілями; ціни перетворюються в інструмент стратегічного управління підприємством, що найбільш важливо для підприємств, які реалізують стратегію розвитку. Ціновий механізм стає орієнтованим на вартісні показники інтегральної властивості як основу прийняття цінових рішень. Таким чином, менеджмент підприємства отримує можливість приймати в сфері регулювання цін рішення, що мають кращий потенціал збільшення вартості. Стратегія цінової гнучкості, що реалізується через регулювання поточних цінових коливань у діапазоні, що задовольняє вимогу не зниження рентабельності інвестованого капіталу, забезпечує досягнення ефективного управлінського компромісу між рішеннями про поточні та майбутні грошові потоки, збалансування маркетингових рішень з фінансовими наслідками.