Реалізація стратегічних імперативів у розвитку торговельного підприємства
Методологія дослідження. Методами дослідження в даній роботі є: аналіз та синтез для виявлення ключових зовнішніх і внутрішніх факторів, що впливають на діяльність підприємства; метод наукового узагальнення; статистичні методи узагальнення інформації при дослідженні соціально-економічних явищ. Резу...
Збережено в:
Дата: | 2021 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2021
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/183661 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Реалізація стратегічних імперативів у розвитку торговельного підприємства / Ю.Б. Костенюк, М.О. Ткаченко // Вісник економічної науки України. — 2021. — № 2 (41). — С. 161-168. — Бібліогр.: 20 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Методологія дослідження. Методами дослідження в даній роботі є: аналіз та синтез для виявлення ключових зовнішніх і внутрішніх факторів, що впливають на діяльність підприємства; метод наукового узагальнення; статистичні методи узагальнення інформації при дослідженні соціально-економічних явищ.
Результати. Проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ТОВ «Бюро Вин» та на основі цього визначено стратегічні імперативи підприємства. Під час аналізу було виявлено основних конкурентів компанії в профільній ніші, визначено питому вагу споживання вина в групі алкогольних напоїв в Україні, а також сформовано та визначено внутрішні фактори впливу на діяльність підприємства. Визначено ринкову частку ТОВ «Бюро Вин» та можливості удосконалення внутрішнього потенціалу компанії.
Новизна. Новизною роботи є підхід до оцінки стратегічного положення підприємства та розробки на основі цього стратегічних імперативів, що полягає у всебічному розгляді екзогенних та ендогенних факторів.
Практична значущість. Практичну значущість роботи становить розробка стратегічних імперативів підприємства на основі аналізу впливу соціально-економічних явищ макромасштабу, розрахунку ринкової долі компанії та фінансової стабільності. |
---|