Реалізація стратегічних імперативів у розвитку торговельного підприємства

Методологія дослідження. Методами дослідження в даній роботі є: аналіз та синтез для виявлення ключових зовнішніх і внутрішніх факторів, що впливають на діяльність підприємства; метод наукового узагальнення; статистичні методи узагальнення інформації при дослідженні соціально-економічних явищ. Резу...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2021
Автори: Костенюк, Ю.Б., Ткаченко, М.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2021
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/183661
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Реалізація стратегічних імперативів у розвитку торговельного підприємства / Ю.Б. Костенюк, М.О. Ткаченко // Вісник економічної науки України. — 2021. — № 2 (41). — С. 161-168. — Бібліогр.: 20 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Методологія дослідження. Методами дослідження в даній роботі є: аналіз та синтез для виявлення ключових зовнішніх і внутрішніх факторів, що впливають на діяльність підприємства; метод наукового узагальнення; статистичні методи узагальнення інформації при дослідженні соціально-економічних явищ. Результати. Проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ТОВ «Бюро Вин» та на основі цього визначено стратегічні імперативи підприємства. Під час аналізу було виявлено основних конкурентів компанії в профільній ніші, визначено питому вагу споживання вина в групі алкогольних напоїв в Україні, а також сформовано та визначено внутрішні фактори впливу на діяльність підприємства. Визначено ринкову частку ТОВ «Бюро Вин» та можливості удосконалення внутрішнього потенціалу компанії. Новизна. Новизною роботи є підхід до оцінки стратегічного положення підприємства та розробки на основі цього стратегічних імперативів, що полягає у всебічному розгляді екзогенних та ендогенних факторів. Практична значущість. Практичну значущість роботи становить розробка стратегічних імперативів підприємства на основі аналізу впливу соціально-економічних явищ макромасштабу, розрахунку ринкової долі компанії та фінансової стабільності.