Реалізація стратегічних імперативів у розвитку торговельного підприємства

Методологія дослідження. Методами дослідження в даній роботі є: аналіз та синтез для виявлення ключових зовнішніх і внутрішніх факторів, що впливають на діяльність підприємства; метод наукового узагальнення; статистичні методи узагальнення інформації при дослідженні соціально-економічних явищ. Резу...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіки промисловості НАН України
Дата:2021
Автори: Костенюк, Ю.Б., Ткаченко, М.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2021
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/183661
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Реалізація стратегічних імперативів у розвитку торговельного підприємства / Ю.Б. Костенюк, М.О. Ткаченко // Вісник економічної науки України. — 2021. — № 2 (41). — С. 161-168. — Бібліогр.: 20 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси