Глобальна освіта і національна господарська еліта: методологічні засади осмислення проблеми

У руслі виживання людства розглядаються проблеми формування господарської еліти як головного суб’єкта відродження України. Електронна школа представлена як протилюдяний проєкт глобалізації, спрямований проти формування господарської еліти. Глобальна освіта майбутнього – головний тренд позбавлення ос...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2021
Автор: Задорожний, Г.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2021
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/183671
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Глобальна освіта і національна господарська еліта: методологічні засади осмислення проблеми / Г.В. Задорожний // Вісник економічної науки України. — 2021. — № 2 (41). — С. 223-230. — Бібліогр.: 27 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-183671
record_format dspace
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Наукові повідомлення
Наукові повідомлення
spellingShingle Наукові повідомлення
Наукові повідомлення
Задорожний, Г.В.
Глобальна освіта і національна господарська еліта: методологічні засади осмислення проблеми
Вісник економічної науки України
description У руслі виживання людства розглядаються проблеми формування господарської еліти як головного суб’єкта відродження України. Електронна школа представлена як протилюдяний проєкт глобалізації, спрямований проти формування господарської еліти. Глобальна освіта майбутнього – головний тренд позбавлення особистості людини через повне ігнорування духовності та моральності. Господарська еліта – це фундаментальний суб’єкт відродження національної системи господарювання. Потрібна кардинальна зміна світогляду в форматі людяності для формування національної господарської еліти. Розкрито роль шкільної та вищої освіти у процесі протидії розлюдненню і творенню людяного майбутнього. Ключові слова: духовність, інтелект, господарська еліта, глобальна освіта, особистість, духовно-ноосферо-сталий господарський розвиток, ідентичність, цінності. Залознова Ю. С., Солдак М. О. Міжнародний високотехнологічний кластер як складова сучасної концепції європейської інтеграції до науково-освітнього та інноваційного простору. – С. 113. Україні для стабільного, всеохоплюючого та сталого економічного зростання необхідна сучасна промисловість, заснована на розробленні та впровадженні інноваційних технологій Індустрії 4.0. Значний інноваційний потенціал мають високотехнологічні виробництва та послуги. Для їх розвитку Україна має вигідно використати можливості інтеграції до Європейського дослідницького простору як інструменту адаптації стандартів і норм Європейського Союзу у сфері освіти, науки та інновацій. Мета статті полягає в обґрунтуванні науковометодичних положень щодо формування відповідної ніші українсько-польського науково-освітнього та інноваційного простору у вигляді пілотного проєкту створення міжнародного високотехнологічного кластера Індустрії 4.0 за участю промислових підприємств та установ освіти і науки. На прикладі Придніпровського економічного району обґрунтовано науково-методичні положення проведення експерименту з формування відповідної ніші українсько-польського науково-освітнього та інноваційного простору у вигляді пілотного проєкту створення міжнародного високотехнологічного кластера. Відзначено, що його ключовим актором може виступати науковий центр – установа, зорієнтована на виконання конкретних функцій з метою науково-інноваційного забезпечення модернізації промисловості безвідносно до адміністративно-територіальних меж. Ефективне функціонування технологічних парків є необхідним для об’єднання в єдине ціле освіти, науки та виробництва. Створення представництва головної науково-освітньої установи-стейкхолдера польської сторони на території технопарку в Україні та представництва українського наукового центру на території польського технопарку має забезпечити обом сторонам PR-підтримку на території країн-учасниць, доступ до маркетингових досліджень ринку, експертних консультацій, спілкування з інвесторами, програмістами.
format Article
author Задорожний, Г.В.
author_facet Задорожний, Г.В.
author_sort Задорожний, Г.В.
title Глобальна освіта і національна господарська еліта: методологічні засади осмислення проблеми
title_short Глобальна освіта і національна господарська еліта: методологічні засади осмислення проблеми
title_full Глобальна освіта і національна господарська еліта: методологічні засади осмислення проблеми
title_fullStr Глобальна освіта і національна господарська еліта: методологічні засади осмислення проблеми
title_full_unstemmed Глобальна освіта і національна господарська еліта: методологічні засади осмислення проблеми
title_sort глобальна освіта і національна господарська еліта: методологічні засади осмислення проблеми
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2021
topic_facet Наукові повідомлення
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/183671
citation_txt Глобальна освіта і національна господарська еліта: методологічні засади осмислення проблеми / Г.В. Задорожний // Вісник економічної науки України. — 2021. — № 2 (41). — С. 223-230. — Бібліогр.: 27 назв. — укр.
series Вісник економічної науки України
work_keys_str_mv AT zadorožnijgv globalʹnaosvítaínacíonalʹnagospodarsʹkaelítametodologíčnízasadiosmislennâproblemi
first_indexed 2023-10-18T22:57:25Z
last_indexed 2023-10-18T22:57:25Z
_version_ 1796156876049612800
spelling irk-123456789-1836712022-04-08T01:35:27Z Глобальна освіта і національна господарська еліта: методологічні засади осмислення проблеми Задорожний, Г.В. Наукові повідомлення У руслі виживання людства розглядаються проблеми формування господарської еліти як головного суб’єкта відродження України. Електронна школа представлена як протилюдяний проєкт глобалізації, спрямований проти формування господарської еліти. Глобальна освіта майбутнього – головний тренд позбавлення особистості людини через повне ігнорування духовності та моральності. Господарська еліта – це фундаментальний суб’єкт відродження національної системи господарювання. Потрібна кардинальна зміна світогляду в форматі людяності для формування національної господарської еліти. Розкрито роль шкільної та вищої освіти у процесі протидії розлюдненню і творенню людяного майбутнього. Ключові слова: духовність, інтелект, господарська еліта, глобальна освіта, особистість, духовно-ноосферо-сталий господарський розвиток, ідентичність, цінності. Залознова Ю. С., Солдак М. О. Міжнародний високотехнологічний кластер як складова сучасної концепції європейської інтеграції до науково-освітнього та інноваційного простору. – С. 113. Україні для стабільного, всеохоплюючого та сталого економічного зростання необхідна сучасна промисловість, заснована на розробленні та впровадженні інноваційних технологій Індустрії 4.0. Значний інноваційний потенціал мають високотехнологічні виробництва та послуги. Для їх розвитку Україна має вигідно використати можливості інтеграції до Європейського дослідницького простору як інструменту адаптації стандартів і норм Європейського Союзу у сфері освіти, науки та інновацій. Мета статті полягає в обґрунтуванні науковометодичних положень щодо формування відповідної ніші українсько-польського науково-освітнього та інноваційного простору у вигляді пілотного проєкту створення міжнародного високотехнологічного кластера Індустрії 4.0 за участю промислових підприємств та установ освіти і науки. На прикладі Придніпровського економічного району обґрунтовано науково-методичні положення проведення експерименту з формування відповідної ніші українсько-польського науково-освітнього та інноваційного простору у вигляді пілотного проєкту створення міжнародного високотехнологічного кластера. Відзначено, що його ключовим актором може виступати науковий центр – установа, зорієнтована на виконання конкретних функцій з метою науково-інноваційного забезпечення модернізації промисловості безвідносно до адміністративно-територіальних меж. Ефективне функціонування технологічних парків є необхідним для об’єднання в єдине ціле освіти, науки та виробництва. Створення представництва головної науково-освітньої установи-стейкхолдера польської сторони на території технопарку в Україні та представництва українського наукового центру на території польського технопарку має забезпечити обом сторонам PR-підтримку на території країн-учасниць, доступ до маркетингових досліджень ринку, експертних консультацій, спілкування з інвесторами, програмістами. В русле выживания человечества рассматриваются проблемы формирования хозяйственной элиты как главного субъекта возрождения Украины. Электронная школа представлена как античеловеческий проект глобализации, направленный против формирования хозяйственной элиты. Глобальное образование будущего – главный тренд избавления личности человека через полное игнорирование духовности и моральности. Хозяйственная элита – фундаментальный субъект возрождение национальной системы хозяйствования. Необходимо кардинальное изменение мировоззрения в формате человечности для формирования национальной хозяйственной элиты. Раскрыта роль школьного и высшего образования в процессе противодействия расчеловечиванию и созиданию человечного будущего. In line with the survival of mankind, the problems of the formation of the economic elite as the main subject of the revival of Ukraine are considered. The e-school is presented as an anti-human project of globalization, directed against the formation of the economic elite. Global education of the future is the main trend in the deliverance of a person's personality through a complete disregard for spirituality and morality. The economic elite is a fundamental subject of the revival of the national economic system. It is necessary to radically change the worldview in the format of humanity for the formation of the national economic elite. The role of school and higher education in the process of countering dehumanization and the creation of a human future is revealed. 2021 Article Глобальна освіта і національна господарська еліта: методологічні засади осмислення проблеми / Г.В. Задорожний // Вісник економічної науки України. — 2021. — № 2 (41). — С. 223-230. — Бібліогр.: 27 назв. — укр. 1729-7206 DOI: https://doi.org/10.37405/1729-7206.2021.2(41).223-230 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/183671 37.015.311:316.344.42 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України