Роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору

У статті розглянуто, як композиція допомагає розкривати та сприймати зміст наукового твору. Підкреслено її роль як засобу виділяти головне й керувати читацькою увагою. Наведено поради щодо правильної побудови композиції, зокрема проаналізовано стильовий потенціал дихотомії «загальне — конкретне»....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України
Дата:2015
Автор: Селігей, П.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України 2015
Назва видання:Мовознавство
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/184001
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору / П.О. Селігей // Мовознавство. — 2015. — № 2. — С. 54-63. — Бібліогр.: 23 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-184001
record_format dspace
spelling irk-123456789-1840012022-05-01T01:26:12Z Роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору Селігей, П.О. У статті розглянуто, як композиція допомагає розкривати та сприймати зміст наукового твору. Підкреслено її роль як засобу виділяти головне й керувати читацькою увагою. Наведено поради щодо правильної побудови композиції, зокрема проаналізовано стильовий потенціал дихотомії «загальне — конкретне». The paper considère, how composition of an academie text helps to reveal and apprehend its contents. The rôle of composition as means of identification of the essence and control attention is emphasized. Recommendations on correct making of composition are given. In particular the stylistic potential of dichotomy «general — spécifie» is analyzed. 2015 Article Роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору / П.О. Селігей // Мовознавство. — 2015. — № 2. — С. 54-63. — Бібліогр.: 23 назв. — укр. 0027-2833 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/184001 uk Мовознавство Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description У статті розглянуто, як композиція допомагає розкривати та сприймати зміст наукового твору. Підкреслено її роль як засобу виділяти головне й керувати читацькою увагою. Наведено поради щодо правильної побудови композиції, зокрема проаналізовано стильовий потенціал дихотомії «загальне — конкретне».
format Article
author Селігей, П.О.
spellingShingle Селігей, П.О.
Роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору
Мовознавство
author_facet Селігей, П.О.
author_sort Селігей, П.О.
title Роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору
title_short Роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору
title_full Роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору
title_fullStr Роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору
title_full_unstemmed Роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору
title_sort роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору
publisher Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України
publishDate 2015
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/184001
citation_txt Роль композиції у створенні та сприйнятті наукового твору / П.О. Селігей // Мовознавство. — 2015. — № 2. — С. 54-63. — Бібліогр.: 23 назв. — укр.
series Мовознавство
work_keys_str_mv AT selígejpo rolʹkompozicííustvorennítasprijnâttínaukovogotvoru
first_indexed 2023-10-18T22:58:09Z
last_indexed 2023-10-18T22:58:09Z
_version_ 1796156907557224448