Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності
Культура і наука дедалі більше виявляють здатність до зняття різного роду опозицій, аналізуючи сучасні загальнокультурні явища в їхній об’єктивній сутності. Останніми десятиліттями зростає увага до т.зв. культури повсякденності. Вона визнається не антиномічною „високій” культурі категорією, а її орг...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2009
|
Назва видання: | Питання літературознавства |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18456 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності / А. Сажина // Питання літературознавства: Науковий збірник. — Чернівці: Рута, 2009. — Вип. 77. — С. 303-307. — Бібліогр.: 19 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-18456 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-184562011-03-28T12:04:11Z Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності Сажина, А. Герменевтика. Рецепція. Перекладознавство Культура і наука дедалі більше виявляють здатність до зняття різного роду опозицій, аналізуючи сучасні загальнокультурні явища в їхній об’єктивній сутності. Останніми десятиліттями зростає увага до т.зв. культури повсякденності. Вона визнається не антиномічною „високій” культурі категорією, а її органічною складовою частиною. Як важливий чинник побутового дискурсу розглядається реклама. Culture and science further more display the ability to remove different oppositions, analyzing modern aspects of culture in their objective essence. For some last decades the attention to so called culture of commonness has increased. It isn’t recognized as an antinomy category to „high” culture but is regarded to be its organic component. Publicity is examined as an important factor of the everyday life discourse. 2009 Article Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності / А. Сажина // Питання літературознавства: Науковий збірник. — Чернівці: Рута, 2009. — Вип. 77. — С. 303-307. — Бібліогр.: 19 назв. — укр. XXXX-0058 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18456 82–9:659.1 uk Питання літературознавства Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Герменевтика. Рецепція. Перекладознавство Герменевтика. Рецепція. Перекладознавство |
spellingShingle |
Герменевтика. Рецепція. Перекладознавство Герменевтика. Рецепція. Перекладознавство Сажина, А. Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності Питання літературознавства |
description |
Культура і наука дедалі більше виявляють здатність до зняття різного роду опозицій, аналізуючи сучасні загальнокультурні явища в їхній об’єктивній сутності. Останніми десятиліттями зростає увага до т.зв. культури повсякденності. Вона визнається не антиномічною „високій” культурі категорією, а її органічною складовою частиною. Як важливий чинник побутового дискурсу розглядається реклама. |
format |
Article |
author |
Сажина, А. |
author_facet |
Сажина, А. |
author_sort |
Сажина, А. |
title |
Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності |
title_short |
Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності |
title_full |
Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності |
title_fullStr |
Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності |
title_full_unstemmed |
Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності |
title_sort |
реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності |
publisher |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
publishDate |
2009 |
topic_facet |
Герменевтика. Рецепція. Перекладознавство |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18456 |
citation_txt |
Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності / А. Сажина // Питання літературознавства: Науковий збірник. — Чернівці: Рута, 2009. — Вип. 77. — С. 303-307. — Бібліогр.: 19 назв. — укр. |
series |
Питання літературознавства |
work_keys_str_mv |
AT sažinaa reklamaâkčinnikfílosofíípobututakulʹturipovsâkdenností |
first_indexed |
2023-10-18T17:02:20Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:02:20Z |
_version_ |
1796140520958853120 |