Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності

Культура і наука дедалі більше виявляють здатність до зняття різного роду опозицій, аналізуючи сучасні загальнокультурні явища в їхній об’єктивній сутності. Останніми десятиліттями зростає увага до т.зв. культури повсякденності. Вона визнається не антиномічною „високій” культурі категорією, а її орг...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Сажина, А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України 2009
Назва видання:Питання літературознавства
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18456
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності / А. Сажина // Питання літературознавства: Науковий збірник. — Чернівці: Рута, 2009. — Вип. 77. — С. 303-307. — Бібліогр.: 19 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-18456
record_format dspace
spelling irk-123456789-184562011-03-28T12:04:11Z Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності Сажина, А. Герменевтика. Рецепція. Перекладознавство Культура і наука дедалі більше виявляють здатність до зняття різного роду опозицій, аналізуючи сучасні загальнокультурні явища в їхній об’єктивній сутності. Останніми десятиліттями зростає увага до т.зв. культури повсякденності. Вона визнається не антиномічною „високій” культурі категорією, а її органічною складовою частиною. Як важливий чинник побутового дискурсу розглядається реклама. Culture and science further more display the ability to remove different oppositions, analyzing modern aspects of culture in their objective essence. For some last decades the attention to so called culture of commonness has increased. It isn’t recognized as an antinomy category to „high” culture but is regarded to be its organic component. Publicity is examined as an important factor of the everyday life discourse. 2009 Article Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності / А. Сажина // Питання літературознавства: Науковий збірник. — Чернівці: Рута, 2009. — Вип. 77. — С. 303-307. — Бібліогр.: 19 назв. — укр. XXXX-0058 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18456 82–9:659.1 uk Питання літературознавства Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Герменевтика. Рецепція. Перекладознавство
Герменевтика. Рецепція. Перекладознавство
spellingShingle Герменевтика. Рецепція. Перекладознавство
Герменевтика. Рецепція. Перекладознавство
Сажина, А.
Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності
Питання літературознавства
description Культура і наука дедалі більше виявляють здатність до зняття різного роду опозицій, аналізуючи сучасні загальнокультурні явища в їхній об’єктивній сутності. Останніми десятиліттями зростає увага до т.зв. культури повсякденності. Вона визнається не антиномічною „високій” культурі категорією, а її органічною складовою частиною. Як важливий чинник побутового дискурсу розглядається реклама.
format Article
author Сажина, А.
author_facet Сажина, А.
author_sort Сажина, А.
title Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності
title_short Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності
title_full Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності
title_fullStr Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності
title_full_unstemmed Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності
title_sort реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності
publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
publishDate 2009
topic_facet Герменевтика. Рецепція. Перекладознавство
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18456
citation_txt Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності / А. Сажина // Питання літературознавства: Науковий збірник. — Чернівці: Рута, 2009. — Вип. 77. — С. 303-307. — Бібліогр.: 19 назв. — укр.
series Питання літературознавства
work_keys_str_mv AT sažinaa reklamaâkčinnikfílosofíípobututakulʹturipovsâkdenností
first_indexed 2023-10-18T17:02:20Z
last_indexed 2023-10-18T17:02:20Z
_version_ 1796140520958853120