Features of Teaching Analytical and Accounting Disciplines in Higher Education Institutions
The article describes the main features of curricula of accounting and analytical orientation and aspects of teaching accounting and analytical disciplines: lectures and practical classes using multimedia technologies, applications for accounting and financial analysis, the organization of distance...
Збережено в:
Дата: | 2021 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2021
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/184879 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Features of Teaching Analytical and Accounting Disciplines in Higher Education Institutions / K. Simakov, О. Simakovа // Економічний вісник Донбасу. — 2021. — № 4 (66). — С. 75-79. — Бібліогр.: 11 назв. — англ. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | The article describes the main features of curricula of accounting and analytical orientation and aspects of teaching accounting and analytical disciplines: lectures and practical classes using multimedia technologies, applications for accounting and financial analysis, the organization of distance learning, which requires access to modern software products. also contains specific suggestions for improving the perception of accounting disciplines. |
---|