Проблеми формування змісту історичної освіти в Україні: інтеграція науки і освіти (стенограма доповіді на засіданні Президії НАН України 23 лютого 2022 р.)
У доповіді висвітлено широке коло проблем, пов’язаних зі змістовим наповненням історичної освіти в Україні, що в нинішніх умовах трансформуються в питання національної безпеки. Відзначено вагомий внесок академічних установ історичного профілю у формування змісту історичної освіти. Наголошено на необ...
Збережено в:
Дата: | 2022 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
2022
|
Назва видання: | Вісник НАН України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/185051 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Проблеми формування змісту історичної освіти в Україні: інтеграція науки і освіти (стенограма доповіді на засіданні Президії НАН України 23 лютого 2022 р.) / О.А. Удод // Вісник Національної академії наук України. — 2022. — № 4. — С. 54-58. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У доповіді висвітлено широке коло проблем, пов’язаних зі змістовим наповненням історичної освіти в Україні, що в нинішніх умовах трансформуються в питання національної безпеки. Відзначено вагомий внесок академічних установ історичного профілю у формування змісту історичної освіти. Наголошено на необхідності прийняття концепції історичної
освіти для 12-річної школи, відновлення повноцінної наукової експертизи
підручників за участю профільних інститутів НАН України, розроблення
актуальних проблем історичної дидактики, публічної історії та популяризації історичних знань. |
---|