Проблеми формування змісту історичної освіти в Україні: інтеграція науки і освіти (стенограма доповіді на засіданні Президії НАН України 23 лютого 2022 р.)

У доповіді висвітлено широке коло проблем, пов’язаних зі змістовим наповненням історичної освіти в Україні, що в нинішніх умовах трансформуються в питання національної безпеки. Відзначено вагомий внесок академічних установ історичного профілю у формування змісту історичної освіти. Наголошено на необ...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2022
Автор: Удод, О.А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Видавничий дім "Академперіодика" НАН України 2022
Назва видання:Вісник НАН України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/185051
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Проблеми формування змісту історичної освіти в Україні: інтеграція науки і освіти (стенограма доповіді на засіданні Президії НАН України 23 лютого 2022 р.) / О.А. Удод // Вісник Національної академії наук України. — 2022. — № 4. — С. 54-58. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-185051
record_format dspace
spelling irk-123456789-1850512022-09-01T01:26:22Z Проблеми формування змісту історичної освіти в Україні: інтеграція науки і освіти (стенограма доповіді на засіданні Президії НАН України 23 лютого 2022 р.) Удод, О.А. З кафедри Президії НАН України У доповіді висвітлено широке коло проблем, пов’язаних зі змістовим наповненням історичної освіти в Україні, що в нинішніх умовах трансформуються в питання національної безпеки. Відзначено вагомий внесок академічних установ історичного профілю у формування змісту історичної освіти. Наголошено на необхідності прийняття концепції історичної освіти для 12-річної школи, відновлення повноцінної наукової експертизи підручників за участю профільних інститутів НАН України, розроблення актуальних проблем історичної дидактики, публічної історії та популяризації історичних знань. The report highlights a wide range of issues related to the content of historical education in Ukraine, which in the current circumstances becomes a matter of national security. The significant contribution of academic institutions in the field of history to the formation of historical education content is noted. The need to adopt the concept of historical education for 12-years school, restore full-scale scientific expertise of textbooks with the participation of relevant institutes of the NAS of Ukraine, develop current issues of historical didactics, public history and popularization of historical knowledge is emphasized. 2022 Article Проблеми формування змісту історичної освіти в Україні: інтеграція науки і освіти (стенограма доповіді на засіданні Президії НАН України 23 лютого 2022 р.) / О.А. Удод // Вісник Національної академії наук України. — 2022. — № 4. — С. 54-58. — укр. 0372-6436 DOI: doi.org/10.15407/visn2022.04.054 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/185051 uk Вісник НАН України Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic З кафедри Президії НАН України
З кафедри Президії НАН України
spellingShingle З кафедри Президії НАН України
З кафедри Президії НАН України
Удод, О.А.
Проблеми формування змісту історичної освіти в Україні: інтеграція науки і освіти (стенограма доповіді на засіданні Президії НАН України 23 лютого 2022 р.)
Вісник НАН України
description У доповіді висвітлено широке коло проблем, пов’язаних зі змістовим наповненням історичної освіти в Україні, що в нинішніх умовах трансформуються в питання національної безпеки. Відзначено вагомий внесок академічних установ історичного профілю у формування змісту історичної освіти. Наголошено на необхідності прийняття концепції історичної освіти для 12-річної школи, відновлення повноцінної наукової експертизи підручників за участю профільних інститутів НАН України, розроблення актуальних проблем історичної дидактики, публічної історії та популяризації історичних знань.
format Article
author Удод, О.А.
author_facet Удод, О.А.
author_sort Удод, О.А.
title Проблеми формування змісту історичної освіти в Україні: інтеграція науки і освіти (стенограма доповіді на засіданні Президії НАН України 23 лютого 2022 р.)
title_short Проблеми формування змісту історичної освіти в Україні: інтеграція науки і освіти (стенограма доповіді на засіданні Президії НАН України 23 лютого 2022 р.)
title_full Проблеми формування змісту історичної освіти в Україні: інтеграція науки і освіти (стенограма доповіді на засіданні Президії НАН України 23 лютого 2022 р.)
title_fullStr Проблеми формування змісту історичної освіти в Україні: інтеграція науки і освіти (стенограма доповіді на засіданні Президії НАН України 23 лютого 2022 р.)
title_full_unstemmed Проблеми формування змісту історичної освіти в Україні: інтеграція науки і освіти (стенограма доповіді на засіданні Президії НАН України 23 лютого 2022 р.)
title_sort проблеми формування змісту історичної освіти в україні: інтеграція науки і освіти (стенограма доповіді на засіданні президії нан україни 23 лютого 2022 р.)
publisher Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
publishDate 2022
topic_facet З кафедри Президії НАН України
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/185051
citation_txt Проблеми формування змісту історичної освіти в Україні: інтеграція науки і освіти (стенограма доповіді на засіданні Президії НАН України 23 лютого 2022 р.) / О.А. Удод // Вісник Національної академії наук України. — 2022. — № 4. — С. 54-58. — укр.
series Вісник НАН України
work_keys_str_mv AT udodoa problemiformuvannâzmístuístoričnoíosvítivukraínííntegracíânaukiíosvítistenogramadopovídínazasídanníprezidíínanukraíni23lûtogo2022r
first_indexed 2023-10-18T23:00:26Z
last_indexed 2023-10-18T23:00:26Z
_version_ 1796157007872393216