Фіскальне регулювання стійкого національного економічного зростання
Вступ. Сучасну фіскальну політику в країнах з ринковою економікою, навіть за умови обтяження коронакризою, спрямовано на регулювання розподілу ресурсів між приватним і державним секторами з мінімальним впливом інфляційних чи дефляційних коливань на індекс цін виробників. Проблематика. Дії держави...
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
2020
|
Назва видання: | Наука та інновації |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/185439 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Фіскальне регулювання стійкого національного економічного зростання / Т.І. Єфименко // Наука та інновації. — 2020. — Т. 16, № 5. — С. 21-38. — Бібліогр.: 56 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Вступ. Сучасну фіскальну політику в країнах з ринковою економікою, навіть за умови обтяження коронакризою,
спрямовано на регулювання розподілу ресурсів між приватним і державним секторами
з мінімальним впливом інфляційних чи дефляційних коливань на індекс цін виробників.
Проблематика. Дії держави, які мобілізують потенціал ринку, повинні охоплювати елементи податково-бюджетного реформування, пов’язані з комплексом цілеспрямованих заходів щодо зниження темпів зростання грошової маси.
Мета. Визначення основних напрямів системного посилення фіскальних функцій органів виконавчої
влади, насамперед у протидії загрозам дестабілізації за наявності динамічних явищ глобалізації, кризогенності та їх подальшої мультиплікації.
Матеріали і методи. Використано методи просторово-часового ситуаційного аналізу та синтезу, а також порівняння динаміки статистичних макроекономічних показників (ВВП) у межах різних системних модельних оцінок впливу податкового реформування.
Результати. Розглянуто як позитивний, так і негативний досвід упровадження програм міжнародних фінансових інституцій та урядів різних держав, спрямованих на досягнення повної зайнятості
працездатного населення й стійкого розвитку економіки за допомогою податково-бюджетних засобів
управління попитом та усталених грошово-кредитних підойм. Обґрунтовано рекомендації щодо зміцнення регуляторних фіскальних важелів зростання стійкості соціально-економічної системи України з урахуванням сучасних тенденцій управління змінами, зокрема на тлі пандемії COVID-19. Висновки. Раціональну податкову політику слід орієнтувати на вдосконалення законодавчих механізмів у поєднанні з формуванням та розподілом видатків, стимулюванням збереження ресурсів із метою
їх більш прийнятного практичного використання. Обов’язкові платежі мають сплачуватися з джерел
доходів суб’єктів господарювання та не повинні стосуватися капіталу, бо спрямування останнього на
сплату податків суперечить інтересам інвесторів та цілям стійкого відтворення. |
---|