Відносини суб’єкт–об’єкт як "цілеспільний ефект" менеджменту
Вступ. Соціально-економічний устрій та структура економічного виробництва в Україні стають все більше підпорядкованими споживанню товарів і послуг. Проблематика. В окреслених умовах проблемою є те, що у більшості випадків вже економіка керує людиною, а не навпаки. Мета. Розроблення системного п...
Saved in:
Date: | 2020 |
---|---|
Main Authors: | Морозов, О.Ф., Шевченко, М.М. |
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
2020
|
Series: | Наука та інновації |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/185473 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Cite this: | Відносини суб’єкт–об’єкт як "цілеспільний ефект" менеджменту / О.Ф. Морозов, М.М. Шевченко // Наука та інновації. — 2020. — Т. 16, № 6. — С. 28-35. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineSimilar Items
-
Технологічні розриви: концепція, моделі, шляхи подолання
by: Вишневський, В.П., et al.
Published: (2020) -
Tools of Decision Making in the Field of strategic advertisement of pharmaceutical Enterprises
by: Burkynskyi, B.V., et al.
Published: (2020) -
Методичний підхід до оцінювання інноваційного потенціалу легкої промисловості України
by: Гончаренко, О.Г., et al.
Published: (2020) -
Декаплінг-аналіз економіки України щодо її сталого розвитку
by: Іванов, С.В., et al.
Published: (2020) -
Міжнародне наукове співробітництво України: періодичні видання НАН України в світових наукометричних базах
by: Сівова, Т.Ю.
Published: (2020)