Аналітичне оцінювання та прогнозування обсягів і структури зовнішньоекономічної діяльності в Україні
На даний час особливої актуальності набувають проблеми підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємств. Тому мета даного дослідження полягає в аналітичному оцінюванні та розробленні прогнозів обсягів і структури зовнішньоекономічної діяльності в Україні з використанням економіко-...
Збережено в:
Дата: | 2021 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2021
|
Назва видання: | Управління економікою: теорія та практика |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/186769 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Аналітичне оцінювання та прогнозування обсягів і структури зовнішньоекономічної діяльності в Україні / Т.В. Сербіна, О.М. Срібний // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2021. — С.190-201. — Бібліогр.: 36 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | На даний час особливої актуальності набувають проблеми підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємств. Тому мета даного дослідження полягає в аналітичному оцінюванні та розробленні прогнозів обсягів і структури зовнішньоекономічної діяльності в Україні з використанням економіко-математичного інструментарію.
У статті встановлено, що прогнозування як ефективний інструмент планування зовнішньоекономічної діяльності підприємств дозволяє приймати обґрунтовані управлінські рішення при формуванні експортних стратегій, виявляти резерви підвищення ефективності організації міжнародної логістичної діяльності, оптимізувати структуру експортно-імпортних операцій. Це сприятиме скороченню витрат на зовнішньоекономічну логістичну діяльність і збитків за рахунок оптимізації потоків та удосконалення інформаційного забезпечення їх руху; зростання якості логістичного сервісу та рівня обслуговування споживачів, рентабельності від реалізації продукції та рівня конкурентоспроможності підприємств на міжнародних ринках збуту. |
---|