Оптимізація архітектур модульних систем електронного навчання

В статті обґрунтовується необхідність і пропонується спосіб багатокритерійної оптимізації багаторівневих модульних архітектур для систем електронного навчання. На основі представлення архітектури системи електронного навчання у вигляді ієрархії рівнів, кожному з яких відповідає певний набір функцій...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
Дата:2008
Автор: Коваленко, О.Є.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України 2008
Назва видання:Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія: Фізико-математичні науки
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18680
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Оптимізація архітектур модульних систем електронного навчання / О.Є. Коваленко // Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія: Технічні науки: зб. наук. пр. — Кам’янець-Подільський: Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т, 2008. — Вип. 1. — С. 95-99. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-18680
record_format dspace
spelling irk-123456789-186802011-04-08T12:03:47Z Оптимізація архітектур модульних систем електронного навчання Коваленко, О.Є. В статті обґрунтовується необхідність і пропонується спосіб багатокритерійної оптимізації багаторівневих модульних архітектур для систем електронного навчання. На основі представлення архітектури системи електронного навчання у вигляді ієрархії рівнів, кожному з яких відповідає певний набір функцій і множина засобів реалізації цих функцій, і які взаємодіють між собою за допомогою відповідних інтерфейсів, задача оптимізації формулюється як багатокритерійна. Кожному рівню ставиться у відповідність певний критерій ефективності і за аналізом сукупності показників ефективності застосування різних засобів на відповідних рівнях здійснюється ранжування множин і вибір оптимальної по Парето множини засобів реалізації функцій кожного рівня. Отже можна говорити про оптимальність, у певному розумінні, вибору набору компонентів для системи електронного навчання в цілому. In the article a necessity of multi-objective optimization of multilevel modular architecture for e-learning systems is grounded and the method of such optimization realization is offered. On the basis of presentation of the e-learning system architecture as a hierarchy of levels, to each of which the specified set of functions and set of tools of these functions realization corresponds, and which co-operate by the proper interfaces, the task of optimization is formulated as a multi-objective. The specified criterion of efficiency associates with every level and after the analysis of aggregate of different tools application efficiency characteristics on the proper levels carried out set ranking and choice of optimum Pareto set of functions realization tools of every level. Therefore we can to talk about an optimum choice, in the certain understanding, of set of components for the e-learning system on the whole. 2008 Article Оптимізація архітектур модульних систем електронного навчання / О.Є. Коваленко // Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія: Технічні науки: зб. наук. пр. — Кам’янець-Подільський: Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т, 2008. — Вип. 1. — С. 95-99. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. XXXX-0060 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18680 004.051 uk Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія: Фізико-математичні науки Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description В статті обґрунтовується необхідність і пропонується спосіб багатокритерійної оптимізації багаторівневих модульних архітектур для систем електронного навчання. На основі представлення архітектури системи електронного навчання у вигляді ієрархії рівнів, кожному з яких відповідає певний набір функцій і множина засобів реалізації цих функцій, і які взаємодіють між собою за допомогою відповідних інтерфейсів, задача оптимізації формулюється як багатокритерійна. Кожному рівню ставиться у відповідність певний критерій ефективності і за аналізом сукупності показників ефективності застосування різних засобів на відповідних рівнях здійснюється ранжування множин і вибір оптимальної по Парето множини засобів реалізації функцій кожного рівня. Отже можна говорити про оптимальність, у певному розумінні, вибору набору компонентів для системи електронного навчання в цілому.
format Article
author Коваленко, О.Є.
spellingShingle Коваленко, О.Є.
Оптимізація архітектур модульних систем електронного навчання
Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія: Фізико-математичні науки
author_facet Коваленко, О.Є.
author_sort Коваленко, О.Є.
title Оптимізація архітектур модульних систем електронного навчання
title_short Оптимізація архітектур модульних систем електронного навчання
title_full Оптимізація архітектур модульних систем електронного навчання
title_fullStr Оптимізація архітектур модульних систем електронного навчання
title_full_unstemmed Оптимізація архітектур модульних систем електронного навчання
title_sort оптимізація архітектур модульних систем електронного навчання
publisher Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
publishDate 2008
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18680
citation_txt Оптимізація архітектур модульних систем електронного навчання / О.Є. Коваленко // Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія: Технічні науки: зб. наук. пр. — Кам’янець-Подільський: Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т, 2008. — Вип. 1. — С. 95-99. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
series Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія: Фізико-математичні науки
work_keys_str_mv AT kovalenkooê optimízacíâarhítekturmodulʹnihsistemelektronnogonavčannâ
first_indexed 2023-10-18T17:02:50Z
last_indexed 2023-10-18T17:02:50Z
_version_ 1796140541645160448