Моделирование адаптивных информационных процессов электронного обучения для дистанционного образования

У роботі досліджуються методи адаптації інтелектуального тьютора до індивідуальних особливостей користувача в процесі електронного навчання. Для зберігання глибинної структури різних форм представлення інформації пропонується використовувати семантичну мережу ключових понять, що розроблена для конкр...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2008
Автори: Ус, М.Ф., Костьян, Н.Л.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України 2008
Назва видання:Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія: Фізико-математичні науки
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18689
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Моделирование адаптивных информационных процессов электронного обучения для дистанционного образования / М.Ф. Ус, Н.Л. Костьян // Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія: Технічні науки: зб. наук. пр. — Кам’янець-Подільський: Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т, 2008. — Вип. 1. — С. 165-173. — Бібліогр.: 7 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-18689
record_format dspace
spelling irk-123456789-186892011-04-08T12:03:57Z Моделирование адаптивных информационных процессов электронного обучения для дистанционного образования Ус, М.Ф. Костьян, Н.Л. У роботі досліджуються методи адаптації інтелектуального тьютора до індивідуальних особливостей користувача в процесі електронного навчання. Для зберігання глибинної структури різних форм представлення інформації пропонується використовувати семантичну мережу ключових понять, що розроблена для конкретної предметної області знань. Для побудови семантичної мережі використана концепція об'єктноорієнтованих баз даних. Проектування бази даних мережі реалізовано з використанням уніфікованої мови моделювання UML 2.0. Визначено параметри для подальшого розвитку семантичної мережі. Розроблений сценарій побудови схематичного опорного конспекту навчального матеріалу для одного з когнітивних типів користувача з метою підвищення ефективності навчання. Програмна реалізація алгоритму виконана з використанням мови структурованих запитів SQL і мови об'єктно-орієнтованого програмування Java. The article considers the methods of adaptation of intellectual tutor under the individual features of user in the process of the electronic educating. For storage of deep structure of different forms of presentation of information it is suggested to use the semantic network of key notions, which is developed for the concrete subject domain of knowledge. Conception of the object-oriented data-bases of is fixed in the basis of construction of semantic network. Planning network data base of is realized with the use of Unified Modeling Language UML 2.0. The calculated parameters for further development of semantic network are entered. The scenario of construction of schematic supporting compendium of educational material for one of cognitive styles of user with the purpose of increase of efficiency of educating is developed. Programmatic realization of algorithm is executed with the use of Structured Query Language SQL and object-oriented programming language Java. 2008 Article Моделирование адаптивных информационных процессов электронного обучения для дистанционного образования / М.Ф. Ус, Н.Л. Костьян // Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія: Технічні науки: зб. наук. пр. — Кам’янець-Подільський: Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т, 2008. — Вип. 1. — С. 165-173. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. XXXX-0060 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18689 681.513.2 ru Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія: Фізико-математичні науки Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
description У роботі досліджуються методи адаптації інтелектуального тьютора до індивідуальних особливостей користувача в процесі електронного навчання. Для зберігання глибинної структури різних форм представлення інформації пропонується використовувати семантичну мережу ключових понять, що розроблена для конкретної предметної області знань. Для побудови семантичної мережі використана концепція об'єктноорієнтованих баз даних. Проектування бази даних мережі реалізовано з використанням уніфікованої мови моделювання UML 2.0. Визначено параметри для подальшого розвитку семантичної мережі. Розроблений сценарій побудови схематичного опорного конспекту навчального матеріалу для одного з когнітивних типів користувача з метою підвищення ефективності навчання. Програмна реалізація алгоритму виконана з використанням мови структурованих запитів SQL і мови об'єктно-орієнтованого програмування Java.
format Article
author Ус, М.Ф.
Костьян, Н.Л.
spellingShingle Ус, М.Ф.
Костьян, Н.Л.
Моделирование адаптивных информационных процессов электронного обучения для дистанционного образования
Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія: Фізико-математичні науки
author_facet Ус, М.Ф.
Костьян, Н.Л.
author_sort Ус, М.Ф.
title Моделирование адаптивных информационных процессов электронного обучения для дистанционного образования
title_short Моделирование адаптивных информационных процессов электронного обучения для дистанционного образования
title_full Моделирование адаптивных информационных процессов электронного обучения для дистанционного образования
title_fullStr Моделирование адаптивных информационных процессов электронного обучения для дистанционного образования
title_full_unstemmed Моделирование адаптивных информационных процессов электронного обучения для дистанционного образования
title_sort моделирование адаптивных информационных процессов электронного обучения для дистанционного образования
publisher Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
publishDate 2008
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18689
citation_txt Моделирование адаптивных информационных процессов электронного обучения для дистанционного образования / М.Ф. Ус, Н.Л. Костьян // Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія: Технічні науки: зб. наук. пр. — Кам’янець-Подільський: Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т, 2008. — Вип. 1. — С. 165-173. — Бібліогр.: 7 назв. — рос.
series Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія: Фізико-математичні науки
work_keys_str_mv AT usmf modelirovanieadaptivnyhinformacionnyhprocessovélektronnogoobučeniâdlâdistancionnogoobrazovaniâ
AT kostʹânnl modelirovanieadaptivnyhinformacionnyhprocessovélektronnogoobučeniâdlâdistancionnogoobrazovaniâ
first_indexed 2023-10-18T17:02:51Z
last_indexed 2023-10-18T17:02:51Z
_version_ 1796140542600413184