Стратегічні сценарії повоєнного відновлення сталого розвитку Харківської області
Досліджуються стан та стратегічні сценарії відновлення сталого розвитку Харківської області повоєнного періоду у безпековому вимірі. Для розроблення стратегічного плану відновлення Харківської області, використовується сучасна методологія ідентифікації та стратегування (науково-стратегічного форсайт...
Збережено в:
Дата: | 2022 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2022
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/188018 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Стратегічні сценарії повоєнного відновлення сталого розвитку Харківської області / Ю.М. Харазішвілі // Економічний вісник Донбасу. — 2022. — № 2 (68). — С. 142-153. — Бібліогр.: 32 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Досліджуються стан та стратегічні сценарії відновлення сталого розвитку Харківської області повоєнного періоду у безпековому вимірі. Для розроблення стратегічного плану відновлення Харківської області, використовується сучасна методологія ідентифікації та стратегування (науково-стратегічного форсайтингу) за принципом «майбутнє визначається траєкторією у майбутнє» та допомогою адаптивних методів регулювання з теорії управління. За визначеною методологією розроблено три стратегічних сценарії відновлення до 2027 р.: інерційний, реалістичний, оптимістичний з науково обґрунтованою кількісною динамікою складових та індикаторів до 2027 р., які забезпечують досягнення визначених цілей. Інерційний сценарій закріплює негативні тенденції повоєнного стану з середньорічним темпом приросту реального ВРП -7,3%, реалістичний – 9,8% (вихід на рівень 2000 р.), оптимістичний – 22,9% (вихід на довоєнний рівень 2021 р. Отримані стратегічні орієнтири складових та індикаторів є кінцевою метою регулювання, а їх моніторинг дозволяє визначати ефективність економічної політики регіону. |
---|