Просторове забезпечення управління сталим господарюванням у критичній інфраструктурі в особливий період
У статті запропоновано до використання методологічні положення розбудови та запровадження у практику просторового трирівневого комплексу програм із моніторингу (загального/стандартного, оперативного/кризового та фонового/наукового), який сформовано за урахування сучасної геополітичної та внутрішньо...
Збережено в:
Дата: | 2022 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2022
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/188020 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Просторове забезпечення управління сталим господарюванням у критичній інфраструктурі в особливий період / В.В. Микитенко, Ю.З. Драчук // Економічний вісник Донбасу. — 2022. — № 2 (68). — С. 165-173. — Бібліогр.: 20 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті запропоновано до використання методологічні положення розбудови та запровадження у практику просторового трирівневого комплексу програм із моніторингу (загального/стандартного, оперативного/кризового та фонового/наукового), який сформовано за урахування сучасної геополітичної та внутрішньо економічної ситуації в державі за блоковим принципом конфігураційної трансформації в якості Національної просторової системи моніторингу результативності управління сталим господарюванням у критичній інфраструктурі. Сформульовано цільову діяльність Національної системи моніторингу такою, що має бути спрямована на: а) організацію інформаційної підтримки на рівні прийняття рішень і контролю за виконанням доручень та створення постійно діючого інформаційного полігону за об’єктами критичної інфраструктури; б) отримання, крім техніко-економічної, технологічної та фінансової інформації, також й інформації, пов’язаної з динамікою загроз сталому господарюванню критичної інфраструктури та її подання державним органам, суб’єктам управління й господарювання тощо; в) вживання заходів, безпосередньо спрямованих на підвищення рівня захисту від виявлених загроз і ризиків, що має бути успішно використано для прийняття рішень у різних господарських та бізнес-процесах. Використано при визначенні ключових проблем критичної інфраструктури у нестійких умовах економічної та військової агресії основні положення кібернетичної теорії, яка надає змогу розглядати самоорганізацію державного утворення як процес досягнення динамічної рівноваги між системою управління сталим господарюванням у критичній інфраструктурі та її оточенням. |
---|