Можливе застосування регіональних ситуаційних центрів інтелектуальної системи «УПРАВЛІННЯ_ТЕП» з використанням БПЛА
Для забезпечення оптимального функціонування створюваних складних об’єктів нової техніки та інформаційних систем є актуальним розробка принципів та методів побудови апаратних комплексів з урахуванням специфіки перебігу життєвого циклу певної техноекологічної події. В даній роботі приділено увагу под...
Збережено в:
Дата: | 2022 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут програмних систем НАН України
2022
|
Назва видання: | Проблеми програмування |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/188657 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Можливе застосування регіональних ситуаційних центрів інтелектуальної системи «УПРАВЛІННЯ_ТЕП» з використанням БПЛА / Ю.В. Писаренко, К.Ю. Мелкумян, О.С. Коваль // Проблеми програмування. — 2022. — № 3-4. — С. 349-354. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Для забезпечення оптимального функціонування створюваних складних об’єктів нової техніки та інформаційних систем є актуальним розробка принципів та методів побудови апаратних комплексів з урахуванням специфіки перебігу життєвого циклу певної техноекологічної події. В даній роботі приділено увагу подальшому розвитку методологічного підходу створення ситуаційного центру на основі моделі гео-інформаційної системи з використанням технопарку робототехнічних систем з елементами штучного інтелекту, що реалізує програмний комплекс зв’язку безпілотного транспорту широкого призначення у середовищі міста з базою, сприяє скороченню витрат та періоду кризисних ситуацій, в яких доступ людей-експертів обтяжений, дуже небезпечний або принципово неможливий. Розроблено статут спортивної федерації безпілотної авіації спортивного та інженерно-конструкторського спрямування, що об’єднує спортсменів, тренерів, спортивних суддів, спеціалістів та аматорів установ, організацій та відомств, зацікавлених у розвитку спорту безпілотної авіації, і шоу аеробатики БПЛА. Розроблено багаторівневу схему архітектури побудови мережі регіональних ситуаційних центрів. До центрального ситуаційного центру (ЦСЦ) з регіональних надходить уся інформація про пересування БПЛА містом, до нього через інтернет надходять усі запити на виконання БПЛА тих чи інших дій. Тут відбувається обробка цієї інформації та прийняття рішень, тут же розгорнуті всі необхідні для зв’язку сервіси. Регіональні ситуаційні центри, що знаходяться в захищеному периметрі, ведуть радіообмін з БПЛА в зоні їх дії, здійснюють управління на своїй ділянці за загальним задумом, продиктованим ЦСЦ, ведуть обчислення, зберігають тимчасову інформацію і мають функціонал для автономного управління рухом та виконання запитів у разі втрати зв’язку з ЦСЦ. |
---|