Трансформація підходів до маркетингового менеджменту підприємств агропромислового комплексу в умовах діджиталізації

У статті проаналізовано й узагальнено існуючі концептуальні підходи до визначення суті понять «збутова діяльність», «маркетингова діяльність», «аграрний маркетинг», «трансформація», «управління маркетингом», «управління маркетинговою діяльністю», «маркетинговий менеджмент». Встановлено, що цифрова е...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіки промисловості НАН України
Дата:2022
Автори: Гнатишин, Л.Б., Дранус, Л.С., Прокопишин, О.С., Трушкіна, Н.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2022
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/189428
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Трансформація підходів до маркетингового менеджменту підприємств агропромислового комплексу в умовах діджиталізації / Л.Б. Гнатишин, Л.С. Дранус, О.С. Прокопишин, Н.В. Трушкіна // Економічний вісник Донбасу. — 2022. — № 3 (69). — С. 47-58. — Бібліогр.: 79 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine