Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві

Проведено аналіз поточної діяльності ТОВ „НІКО СІЧ” і розроблено практичні рекомендації щодо поліпшення процесу планування та реалізації маркетингових комунікацій на підприємстві. Сформовано напрями раціоналізації форм планування, обліку та контролю етапів упровадження маркетингових комунікацій. Кл...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автори: Семенов, Г.А., Семенов, А.Г., Жилінська, Л.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2010
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18946
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві/ Г.А. Семенов,А.Г. Семенов,Л.О. Жилінська // Економіка пром-сті. — 2010. — № 2. — С. 123 - 135. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-18946
record_format dspace
spelling irk-123456789-189462011-04-14T12:03:39Z Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві Семенов, Г.А. Семенов, А.Г. Жилінська, Л.О. НТП та організація виробництва Проведено аналіз поточної діяльності ТОВ „НІКО СІЧ” і розроблено практичні рекомендації щодо поліпшення процесу планування та реалізації маркетингових комунікацій на підприємстві. Сформовано напрями раціоналізації форм планування, обліку та контролю етапів упровадження маркетингових комунікацій. Ключові слова: маркетингові комунікації, підприємство, планування, реалізація, контроль. Выполнен анализ текущей деятельности ООО «НИКО СИЧ» и разработаны практические рекомендации по улучшению процесса планирования и реализации маркетинговых коммуникаций на предприятии. Сформулированы направления рационализации форм планирования, учета и контроля этапов внедрения маркетинговых коммуникаций. Ключевые слова: маркетинговые коммуникации, предприятие, планирование, реализация, контроль. The analysis of current activities of “NIKO SICH” was made and practical recommendations to improve the planning and implementation of marke-ting communication at the enterprise were worked out. Directions of rationalization of planning forms, accounting and control of market communications implementation stages are defined. Keywords: marketing communications, enterpri¬se, planning, realization, control. 2010 Article Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві/ Г.А. Семенов,А.Г. Семенов,Л.О. Жилінська // Економіка пром-сті. — 2010. — № 2. — С. 123 - 135. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. 1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18946 uk Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic НТП та організація виробництва
НТП та організація виробництва
spellingShingle НТП та організація виробництва
НТП та організація виробництва
Семенов, Г.А.
Семенов, А.Г.
Жилінська, Л.О.
Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві
description Проведено аналіз поточної діяльності ТОВ „НІКО СІЧ” і розроблено практичні рекомендації щодо поліпшення процесу планування та реалізації маркетингових комунікацій на підприємстві. Сформовано напрями раціоналізації форм планування, обліку та контролю етапів упровадження маркетингових комунікацій. Ключові слова: маркетингові комунікації, підприємство, планування, реалізація, контроль.
format Article
author Семенов, Г.А.
Семенов, А.Г.
Жилінська, Л.О.
author_facet Семенов, Г.А.
Семенов, А.Г.
Жилінська, Л.О.
author_sort Семенов, Г.А.
title Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві
title_short Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві
title_full Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві
title_fullStr Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві
title_full_unstemmed Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві
title_sort удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2010
topic_facet НТП та організація виробництва
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18946
citation_txt Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві/ Г.А. Семенов,А.Г. Семенов,Л.О. Жилінська // Економіка пром-сті. — 2010. — № 2. — С. 123 - 135. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.
work_keys_str_mv AT semenovga udoskonalennâplanuvannâmarketingovihkomuníkacíjnapídpriêmství
AT semenovag udoskonalennâplanuvannâmarketingovihkomuníkacíjnapídpriêmství
AT žilínsʹkalo udoskonalennâplanuvannâmarketingovihkomuníkacíjnapídpriêmství
first_indexed 2023-10-18T17:03:30Z
last_indexed 2023-10-18T17:03:30Z
_version_ 1796140569468076032