Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві
Проведено аналіз поточної діяльності ТОВ „НІКО СІЧ” і розроблено практичні рекомендації щодо поліпшення процесу планування та реалізації маркетингових комунікацій на підприємстві. Сформовано напрями раціоналізації форм планування, обліку та контролю етапів упровадження маркетингових комунікацій. Кл...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2010
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18946 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві/ Г.А. Семенов,А.Г. Семенов,Л.О. Жилінська // Економіка пром-сті. — 2010. — № 2. — С. 123 - 135. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-18946 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-189462011-04-14T12:03:39Z Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві Семенов, Г.А. Семенов, А.Г. Жилінська, Л.О. НТП та організація виробництва Проведено аналіз поточної діяльності ТОВ „НІКО СІЧ” і розроблено практичні рекомендації щодо поліпшення процесу планування та реалізації маркетингових комунікацій на підприємстві. Сформовано напрями раціоналізації форм планування, обліку та контролю етапів упровадження маркетингових комунікацій. Ключові слова: маркетингові комунікації, підприємство, планування, реалізація, контроль. Выполнен анализ текущей деятельности ООО «НИКО СИЧ» и разработаны практические рекомендации по улучшению процесса планирования и реализации маркетинговых коммуникаций на предприятии. Сформулированы направления рационализации форм планирования, учета и контроля этапов внедрения маркетинговых коммуникаций. Ключевые слова: маркетинговые коммуникации, предприятие, планирование, реализация, контроль. The analysis of current activities of “NIKO SICH” was made and practical recommendations to improve the planning and implementation of marke-ting communication at the enterprise were worked out. Directions of rationalization of planning forms, accounting and control of market communications implementation stages are defined. Keywords: marketing communications, enterpri¬se, planning, realization, control. 2010 Article Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві/ Г.А. Семенов,А.Г. Семенов,Л.О. Жилінська // Економіка пром-сті. — 2010. — № 2. — С. 123 - 135. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. 1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18946 uk Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
НТП та організація виробництва НТП та організація виробництва |
spellingShingle |
НТП та організація виробництва НТП та організація виробництва Семенов, Г.А. Семенов, А.Г. Жилінська, Л.О. Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві |
description |
Проведено аналіз поточної діяльності ТОВ „НІКО СІЧ” і розроблено практичні рекомендації щодо поліпшення процесу планування та реалізації маркетингових комунікацій на підприємстві. Сформовано напрями раціоналізації форм планування, обліку та контролю етапів упровадження маркетингових комунікацій.
Ключові слова: маркетингові комунікації, підприємство, планування, реалізація, контроль. |
format |
Article |
author |
Семенов, Г.А. Семенов, А.Г. Жилінська, Л.О. |
author_facet |
Семенов, Г.А. Семенов, А.Г. Жилінська, Л.О. |
author_sort |
Семенов, Г.А. |
title |
Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві |
title_short |
Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві |
title_full |
Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві |
title_fullStr |
Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві |
title_full_unstemmed |
Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві |
title_sort |
удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2010 |
topic_facet |
НТП та організація виробництва |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18946 |
citation_txt |
Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві/ Г.А. Семенов,А.Г. Семенов,Л.О. Жилінська // Економіка пром-сті. — 2010. — № 2. — С. 123 - 135. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
work_keys_str_mv |
AT semenovga udoskonalennâplanuvannâmarketingovihkomuníkacíjnapídpriêmství AT semenovag udoskonalennâplanuvannâmarketingovihkomuníkacíjnapídpriêmství AT žilínsʹkalo udoskonalennâplanuvannâmarketingovihkomuníkacíjnapídpriêmství |
first_indexed |
2023-10-18T17:03:30Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:03:30Z |
_version_ |
1796140569468076032 |