Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві
Проведено аналіз поточної діяльності ТОВ „НІКО СІЧ” і розроблено практичні рекомендації щодо поліпшення процесу планування та реалізації маркетингових комунікацій на підприємстві. Сформовано напрями раціоналізації форм планування, обліку та контролю етапів упровадження маркетингових комунікацій. Кл...
Збережено в:
Видавець: | Інститут економіки промисловості НАН України |
---|---|
Дата: | 2010 |
Автори: | Семенов, Г.А., Семенов, А.Г., Жилінська, Л.О. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2010
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18946 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Удосконалення планування маркетингових комунікацій на підприємстві/ Г.А. Семенов,А.Г. Семенов,Л.О. Жилінська // Економіка пром-сті. — 2010. — № 2. — С. 123 - 135. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Моделювання виробничої стратегії на сучасному гірничодобувному підприємстві
за авторством: Варава, Л.М., та інші
Опубліковано: (2009) -
Забезпечення інформаційної безпеки на підприємстві
за авторством: Коваленко, Ю.О.
Опубліковано: (2010) -
Удосконалення управління оборотними активами підприємства на підставі використання економіко-математичних моделей
за авторством: Хрімлі, Т.К., та інші
Опубліковано: (2006) -
Удосконалення процесів обслуговування різних категорій споживачів
за авторством: Коніщева, Н.Й., та інші
Опубліковано: (2010) -
Удосконалення системи оцінки транспортного потенціалу регіону
за авторством: Козлов, В.С.
Опубліковано: (2011)