Изменение тенденций в поведении потребителя на продовольственном рынке в период кризиса 2008 г. в Украине
Запропоновано типологію мотивів споживача продуктів харчування, а також розглянуто зміни їх впливу на поведінку споживача-індивіда на продовольчому ринку України в період фінансово-економічної кризи 2008 р. Ключові слова: продовольчий ринок, фінасово-економічна криза, продукти харчування, споживач...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2010
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18950 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Изменение тенденций в поведении потребителя на продовольственном рынке в период кризиса 2008 г. в Украине/ Т.А. Кокодей // Економіка пром-сті. — 2010. — № 2. — С. 157-162. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineБудьте першим, хто залишить коментар!