Ритм та система смислів як засіб організації художнього простору в прозі Бориса Харчука
Збережено в:
Дата: | 2003 |
---|---|
Автор: | Тарнашинська, Л. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2003
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/189734 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Ритм та система смислів як засіб організації художнього простору в прозі Бориса Харчука / Л. Тарнашинська // Слово і Час. — 2003. — № 2. — С. 13-21. — Бібліогр.: 13 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Звукосмислові експерименти в поезії і прозі Майка Йогансена
за авторством: Цимбал, Я.
Опубліковано: (2003) -
Інтенціональність висловлювань та способи їх художнього функціонування у драматичних етюдах Олександра Олеся
за авторством: Малютіна, Н.
Опубліковано: (2004) -
Слово і мовчання: самоусвідомлення через Іншого (в інтелектуальній прозі В.Домонтовича)
за авторством: Гірняк, М.
Опубліковано: (2004) -
Ініціація як модель і символ у поезії вісімдесятників
за авторством: Борисюк, І.
Опубліковано: (2005) -
Інтертекстуальність як спосіб “інакомовлення” у повісті Докії Гуменної “Небесний змій”
за авторством: Николюк, Т.
Опубліковано: (2005)