Концептуальні положення механізму рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств

Досліджено методичні підходи та запропоновано концептуальні положення механізму рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств, які передбачають виявлення рефлексивних складових поведінки споживачів у процесі прийняття рішення про придбання продуктів, формуванн...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2022
Автор: Шуміло, Я.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2022
Назва видання:Економіка промисловості
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/190793
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Концептуальні положення механізму рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств / Я.М. Шуміло // Економіка промисловості. — 2022. — № 1 (97). — С. 103-117. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси