Концептуальні положення механізму рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств
Досліджено методичні підходи та запропоновано концептуальні положення механізму рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств, які передбачають виявлення рефлексивних складових поведінки споживачів у процесі прийняття рішення про придбання продуктів, формуванн...
Збережено в:
Дата: | 2022 |
---|---|
Автор: | Шуміло, Я.М. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2022
|
Назва видання: | Економіка промисловості |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/190793 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Концептуальні положення механізму рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств / Я.М. Шуміло // Економіка промисловості. — 2022. — № 1 (97). — С. 103-117. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Управління поведінкою економічних агентів на підприємствах із використанням інструментів штучного інтелекту
за авторством: Логвіненко, Б.І.
Опубліковано: (2022) -
Інтеграція механізму цифрового економічного форензіку в систему управління підприємствами
за авторством: Мисник, К.П.
Опубліковано: (2024) -
Дослідження сутності та складових фінансового механізму стійкого розвитку промислового підприємства
за авторством: Єлецьких, С.Я.
Опубліковано: (2013) -
Відтворення оборотних активів машинобудівних підприємств
за авторством: Дубєй, Ю.В.
Опубліковано: (2012) -
Підхід до діагностики неоптимальних витрат підприємств енергетичної галузі
за авторством: Турлакова, С.С., та інші
Опубліковано: (2021)