Парадигма діалогічності гуманітарного знання сучасності

У запропонованій статті здійснена спроба визначити багатоманітний вплив діалогічної парадигми на гуманітарне знання сучасності. Результатом дослідження стала думка, що діалог одночасно може бути представлений як предмет, суб’єкт, засіб, процес і результат гуманітарних досліджень. Цікавим постає уявл...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
Дата:2009
Автор: Полтавцев, О.Г.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2009
Назва видання:Мультиверсум. Філософський альманах
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19081
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Парадигма діалогічності гуманітарного знання сучасності / О.Г. Полтавцев // Мультиверсум. Філософський альманах: Зб. наук. пр. — К., 2009. — Вип. 80. — С. 197-206. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У запропонованій статті здійснена спроба визначити багатоманітний вплив діалогічної парадигми на гуманітарне знання сучасності. Результатом дослідження стала думка, що діалог одночасно може бути представлений як предмет, суб’єкт, засіб, процес і результат гуманітарних досліджень. Цікавим постає уявлення про діалог як про суб’єкт гуманітарного пізнання. Тобто діалог сам по собі має творчі потенції породження смислу і здатний виступати творчою силою виникнення гуманітарного знання.