Формування підприємствами малого і середнього бізнесу конкурентних переваг на основі цифрових інновацій: досвід Німеччини та Фінляндії
В умовах четвертої промислової революції компанії, які ефективно використовують цифрові інновації, знаходяться у кращій конкурентній позиції порівняно з іншими підприємницькими структурами. Завдяки цифровим технологіям компанії можуть продуктивніше спілкуватися зі своїми клієнтами, аналізувати дані...
Збережено в:
Дата: | 2022 |
---|---|
Автор: | Литвинський, Р.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2022
|
Назва видання: | Управління економікою: теорія та практика |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/192155 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Формування підприємствами малого і середнього бізнесу конкурентних переваг на основі цифрових інновацій: досвід Німеччини та Фінляндії / Р.В. Литвинський // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2022. — С. 148-162. — Бібліогр.: 33 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Зарубіжний досвід стимулювання розвитку малого та середнього бізнесу
за авторством: Орлова, В.
Опубліковано: (2012) -
Рецензія на колективну монографію «Стратегічне управління підприємствами малого та середнього бізнесу промислового регіону»
за авторством: Пивоваров, М.Г.
Опубліковано: (2017) -
Проблеми розвитку малого та середнього бізнесу
за авторством: Коритько, Т.Ю., та інші
Опубліковано: (2020) -
Класифікація чинників конкурентних переваг підприємства
за авторством: Ткачова, С.С.
Опубліковано: (2012) -
Генезис малого та середнього бізнесу в Україні
за авторством: Карпенко, Н.В.
Опубліковано: (2007)