Управління клієнтським досвідом як пріоритетний напрям діяльності торговельних підприємств

На даний час управління клієнтським досвідом визнано стратегічним напрямом логістичного менеджменту підприємств у сфері оптової та роздрібної торгівлі. Тому мета даної статті полягає у теоретичному узагальненні існуючих підходів до визначення суті й змісту поняття «управління клієнтським досвідом»...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2023
Автори: Місюкевич, В.І., Трушкіна, Н.В., Шкригун, Ю.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2023
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/194475
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Управління клієнтським досвідом як пріоритетний напрям діяльності торговельних підприємств / В.І. Місюкевич, Н.В. Трушкіна, Ю.О. Шкригун // Вісник економічної науки України. — 2023. — № 1 (44). — С. 93-105. — Бібліогр.: 64 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси