Управління клієнтським досвідом як пріоритетний напрям діяльності торговельних підприємств
На даний час управління клієнтським досвідом визнано стратегічним напрямом логістичного менеджменту підприємств у сфері оптової та роздрібної торгівлі. Тому мета даної статті полягає у теоретичному узагальненні існуючих підходів до визначення суті й змісту поняття «управління клієнтським досвідом»...
Збережено в:
Дата: | 2023 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2023
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/194475 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Управління клієнтським досвідом як пріоритетний напрям діяльності торговельних підприємств / В.І. Місюкевич, Н.В. Трушкіна, Ю.О. Шкригун // Вісник економічної науки України. — 2023. — № 1 (44). — С. 93-105. — Бібліогр.: 64 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineБудьте першим, хто залишить коментар!