Повоєнне відновлення та розвиток критичної інфраструктури України
Побудовано та обґрунтовано Алгоритм реконструктивного розвитку критичної інфраструктури України у воєнному та післявоєнному періодах замкненого типу з деталізацією поетапності використання прикладного й організаційно-економічного інструментарію, реалізацію якого на практиці передбачено провадити за...
Збережено в:
Дата: | 2023 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2023
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/194478 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Повоєнне відновлення та розвиток критичної інфраструктури України / В.В. Микитенко // Вісник економічної науки України. — 2023. — № 1 (44). — С. 124-138. — Бібліогр.: 45 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Побудовано та обґрунтовано Алгоритм реконструктивного розвитку критичної інфраструктури України у воєнному та післявоєнному періодах замкненого типу з деталізацією поетапності використання прикладного й організаційно-економічного інструментарію, реалізацію якого на практиці передбачено провадити за сімома структурно й логічно взаємопов’язаними кроками виконання комплексу управлінських, техніко-технологічних та організаційно-економічних заходів щодо: І) оцінки стану інфраструктури; ІІ) планування реконструкції; ІІІ) фінансування; ІV) реконструкції; V) моніторингу та контролю; VI) регуляторного фреймворку (у відповідності до стандартів якості та безпеки);VII) розвитку комунікацій та залучення громадськості. Удосконалено комплекс методів і засобів із координації та регулювання діяльності Національної ради з відновлення України від наслідків війни та її робочих груп (а також деталізовано та конкретизовано їх завдання у цій площині, відповідальність суб’єктів управління) у відповідності до реалізації на практиці Алгоритму реконструктивного розвитку критичної інфраструктури України у воєнному та післявоєнному періодах, до якого включено: створення робочих груп та комітетів; проведення спільних засідань; використання інформаційних технологій; взаємодію зі стейкхолдерами та іншими зацікавленими сторонами; моніторинг та оцінку реалізації рекомендацій; законодавче регулювання; фінансове регулювання; технічне регулювання; розвиток інфраструктури; промоція Національної ради з відновлення України від наслідків війни. Запропоновано до використання методологічні обґрунтування: а) меж відповідальності та повноваження Національної ради з відновлення України від наслідків війни, яку вона та її робочі групи несуть за принциповими положеннями імплементації й реалізації на практиці Алгоритму реконструктивного розвитку критичної інфраструктури за визначення та формулювання пріоритетів реконструктивного розвитку і пріоритетних об’єктів критичної інфраструктури у воєнному та післявоєнному періодах для встановлення по-черговості їх відновлення; б) обов’язків і завдань національної ради щодо: виконання аналізу стану критичної інфраструктури; визначення загального попиту на послуги; визначення й встановлення ризиків; консультацій із експертами; залучення громадськості. |
---|