Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу

У даній статті розглянуто мерчандайзинг як елемент комплексу маркетингових комунікацій, задачі та функції мерчандайзингу для виробника та для роздрібного торговця, їх точки пересічення та розбіжності, висувається припущення про їх взаємодію по цьому питанню, що може збільшити ефект, що очікується ві...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Лазуткіна, А.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2010
Назва видання:Економіка харчової промисловості
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19530
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу / А.В. Лазуткіна // Економіка харчової промисловості. — 2010. — № 4. — С. 37-42. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-19530
record_format dspace
spelling irk-123456789-195302011-05-01T12:03:57Z Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу Лазуткіна, А.В. Формування та розвиток ринку продуктів харчування У даній статті розглянуто мерчандайзинг як елемент комплексу маркетингових комунікацій, задачі та функції мерчандайзингу для виробника та для роздрібного торговця, їх точки пересічення та розбіжності, висувається припущення про їх взаємодію по цьому питанню, що може збільшити ефект, що очікується від використання методів мерчандайзингу в місцях продажу, як для виробника, так і для магазину. In this article merchandising is considered. Its task and functions for a producer and for a retail dealer, their intersection and divergence. There are also pulled out supposition about their cooperation in this field, what can increase an effect, which is expected from merchandising methods using to both in the places of sale. 2010 Article Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу / А.В. Лазуткіна // Економіка харчової промисловості. — 2010. — № 4. — С. 37-42. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. XXXX-0063 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19530 658.82:339.138 uk Економіка харчової промисловості Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Формування та розвиток ринку продуктів харчування
Формування та розвиток ринку продуктів харчування
spellingShingle Формування та розвиток ринку продуктів харчування
Формування та розвиток ринку продуктів харчування
Лазуткіна, А.В.
Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу
Економіка харчової промисловості
description У даній статті розглянуто мерчандайзинг як елемент комплексу маркетингових комунікацій, задачі та функції мерчандайзингу для виробника та для роздрібного торговця, їх точки пересічення та розбіжності, висувається припущення про їх взаємодію по цьому питанню, що може збільшити ефект, що очікується від використання методів мерчандайзингу в місцях продажу, як для виробника, так і для магазину.
format Article
author Лазуткіна, А.В.
author_facet Лазуткіна, А.В.
author_sort Лазуткіна, А.В.
title Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу
title_short Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу
title_full Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу
title_fullStr Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу
title_full_unstemmed Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу
title_sort мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу
publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
publishDate 2010
topic_facet Формування та розвиток ринку продуктів харчування
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19530
citation_txt Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу / А.В. Лазуткіна // Економіка харчової промисловості. — 2010. — № 4. — С. 37-42. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.
series Економіка харчової промисловості
work_keys_str_mv AT lazutkínaav merčandajzingâkpartnersʹkavzaêmodíâvirobnikatarozdrobu
first_indexed 2023-10-18T17:04:51Z
last_indexed 2023-10-18T17:04:51Z
_version_ 1796140626369052672