Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу
У даній статті розглянуто мерчандайзинг як елемент комплексу маркетингових комунікацій, задачі та функції мерчандайзингу для виробника та для роздрібного торговця, їх точки пересічення та розбіжності, висувається припущення про їх взаємодію по цьому питанню, що може збільшити ефект, що очікується ві...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2010
|
Назва видання: | Економіка харчової промисловості |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19530 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу / А.В. Лазуткіна // Економіка харчової промисловості. — 2010. — № 4. — С. 37-42. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-19530 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-195302011-05-01T12:03:57Z Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу Лазуткіна, А.В. Формування та розвиток ринку продуктів харчування У даній статті розглянуто мерчандайзинг як елемент комплексу маркетингових комунікацій, задачі та функції мерчандайзингу для виробника та для роздрібного торговця, їх точки пересічення та розбіжності, висувається припущення про їх взаємодію по цьому питанню, що може збільшити ефект, що очікується від використання методів мерчандайзингу в місцях продажу, як для виробника, так і для магазину. In this article merchandising is considered. Its task and functions for a producer and for a retail dealer, their intersection and divergence. There are also pulled out supposition about their cooperation in this field, what can increase an effect, which is expected from merchandising methods using to both in the places of sale. 2010 Article Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу / А.В. Лазуткіна // Економіка харчової промисловості. — 2010. — № 4. — С. 37-42. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. XXXX-0063 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19530 658.82:339.138 uk Економіка харчової промисловості Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Формування та розвиток ринку продуктів харчування Формування та розвиток ринку продуктів харчування |
spellingShingle |
Формування та розвиток ринку продуктів харчування Формування та розвиток ринку продуктів харчування Лазуткіна, А.В. Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу Економіка харчової промисловості |
description |
У даній статті розглянуто мерчандайзинг як елемент комплексу маркетингових комунікацій, задачі та функції мерчандайзингу для виробника та для роздрібного торговця, їх точки пересічення та розбіжності, висувається припущення про їх взаємодію по цьому питанню, що може збільшити ефект, що очікується від використання методів мерчандайзингу в місцях продажу, як для виробника, так і для магазину. |
format |
Article |
author |
Лазуткіна, А.В. |
author_facet |
Лазуткіна, А.В. |
author_sort |
Лазуткіна, А.В. |
title |
Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу |
title_short |
Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу |
title_full |
Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу |
title_fullStr |
Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу |
title_full_unstemmed |
Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу |
title_sort |
мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу |
publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
publishDate |
2010 |
topic_facet |
Формування та розвиток ринку продуктів харчування |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19530 |
citation_txt |
Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу / А.В. Лазуткіна // Економіка харчової промисловості. — 2010. — № 4. — С. 37-42. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
series |
Економіка харчової промисловості |
work_keys_str_mv |
AT lazutkínaav merčandajzingâkpartnersʹkavzaêmodíâvirobnikatarozdrobu |
first_indexed |
2023-10-18T17:04:51Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:04:51Z |
_version_ |
1796140626369052672 |