Маркетинг послуг / партнерських відносин в цифровій економіці

У досліджені розкрито особливості афільованого маркетингу в мережі Інтернет як складової маркетингу послуг / партнерських відносин з урахуванням розвитку цифрової економіки, розглянуто різновиди та напрями застосування афільованого маркетингу, системи та методи оплати партнерських послуг, наведено п...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2023
Автори: Таранич, А.В., Пелехацький, Д.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2023
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/196934
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Маркетинг послуг / партнерських відносин в цифровій економіці / А.В. Таранич, Д.О. Пелехацький // Економічний вісник Донбасу. — 2023. — № 3 (73). — С. 32-38. — Бібліогр.: 24 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси