Інтеграція збутових технологій в діяльності підприємств сфери торгівлі та їх логістично-мережевого розвитку

Інтеграційні процеси є позитивним потенціалом стійкості та сталого розвитку суб’єктів морської торгівлі. В статті проаналізовано динаміку світового індексу контейнерів Drewry та пропускної здатності контейнерів і вантажопрохідності в контейнерному порту в Шанхаї, де виявлено, що зниження попиту на м...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2023
Автори: Кравченко, М.С., Кузьм’як, Ю.Й., Тарасов, В.Г.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2023
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/196935
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Інтеграція збутових технологій в діяльності підприємств сфери торгівлі та їх логістично-мережевого розвитку / М.С. Кравченко, Ю.Й. Кузьм’як, В.Г. Тарасов // Економічний вісник Донбасу. — 2023. — № 3 (73). — С. 39-47. — Бібліогр.: 28 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Інтеграційні процеси є позитивним потенціалом стійкості та сталого розвитку суб’єктів морської торгівлі. В статті проаналізовано динаміку світового індексу контейнерів Drewry та пропускної здатності контейнерів і вантажопрохідності в контейнерному порту в Шанхаї, де виявлено, що зниження попиту на морські перевезення дали змогу подолати величезні відставання роботи та скорочення часу очікування в портах та забезпечити доходну складову, пов’язану із кризовими економічними процесами. Досліджено найкращі контейнерні лінії світу протягом 2020-2022 років з виокремленням їх особливостей розвитку та проаналізовано потенціал найбільших десяти контейнерних ліній світу на період ІІІ кварталу 2023 року, де визначено, що не всі компанії мають позитивні зрушення свого розвитку, утримуючи лідируючі позиції у відповідному рейтингу. Розглянуто можливості розвитку суб’єктів інтеграційних процесів морської торгівлі, зосереджуючись на Maersk, як прикладу вертикальної інтеграції контейнерної логістики та Hong Kong Seaport Alliance – горизонтальної, де представлено головні їх стратегічні напрямки діяльності на умовах сталості. За результатами проведених досліджень запропоновано шляхи сприяння подальшого сталого розвитку морської торгівлі на умовах розширення та удосконалення техніко-технологічного оснащення та впливу урядів країн для прискорення відповідного процесу.