Економічні та фінансові ризики діяльності корпоративних інтегрованих структур у контексті розвитку безпекового і маркетингового менеджменту інтеграційних процесів
У статті доведено доцільність застосування концептуальних положень теорії життєздатності соціально-економічних систем у сфері функціонування та розвитку інтегрованих структур. Досліджено суть категорій інтеграційних та дезінтеграційних процесів, в результаті чого підкреслено одночасну їх протилежні...
Збережено в:
Дата: | 2023 |
---|---|
Автори: | Бойко, О.В., Гаврилова, Н.В., Щепка, О.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2023
|
Назва видання: | Управління економікою: теорія та практика |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/197923 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Економічні та фінансові ризики діяльності корпоративних інтегрованих структур у контексті розвитку безпекового і маркетингового менеджменту інтеграційних процесів / О.В. Бойко, Н.В. Гаврилова, О.В. Щепка // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2023. — С. 49-58. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Особливості формування стратегій діяльності корпоративних інтегрованих структур та процесів
за авторством: Бойко, О.В., та інші
Опубліковано: (2022) -
Методичне забезпечення організації маркетингового менеджменту на корпоративних підприємствах
за авторством: Сиволап, Ю.Ю.
Опубліковано: (2024) -
Сучасні підходи до формування інтегрованих корпоративних структур
за авторством: Кокошинський, В.В.
Опубліковано: (2011) -
Впровадження інноваційних технологій маркетингового менеджменту в інтеграційну діяльність корпоративних підприємств
за авторством: Гуцалюк, О.М., та інші
Опубліковано: (2024) -
Підходи до формування концепції організації маркетингового менеджменту та її реалізації на корпоративних підприємствах
за авторством: Сиволап, Ю.Ю.
Опубліковано: (2023)