Модель структури менеджменту бізнес-процесів у закладах освіти з позицій економічної взаємодії, розвитку інноваційності та конкурентоспроможності

Інтеграція у світовий освітній простір вимагає певних вимог до системи управління закладів освіти, яка до тепер істотно не змінювалася, хоча сучасна діяльність надання освітніх послуг проблемно накладається на традиційну структуру навчання. Це змушує керівництво закладів освіти змінювати методи і пр...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2023
Автори: Ус, Г.О., Колодинський, С.Б.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2023
Назва видання:Управління економікою: теорія та практика
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/197925
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Модель структури менеджменту бізнес-процесів у закладах освіти з позицій економічної взаємодії, розвитку інноваційності та конкурентоспроможності / Г.О. Ус, С.Б. Колодинський // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2023. — С. 77-87. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Інтеграція у світовий освітній простір вимагає певних вимог до системи управління закладів освіти, яка до тепер істотно не змінювалася, хоча сучасна діяльність надання освітніх послуг проблемно накладається на традиційну структуру навчання. Це змушує керівництво закладів освіти змінювати методи і принципи управління діяльністю з використанням нових методів аналізу та структурнодинамічного підходу до вдосконалення системи управління. Мета: розглянути питання побудови моделі структури бізнес-процесів управління якості надання освітніх послуг. Методи: структурно-динамічний підхід, стратегічний аналіз у системі управління. Результати: моделювання бізнес-процесів управління якістю надання освітніх послуг починається з вибору пріоритетів розвитку, з яких слід вибрати шляхи їх перекладу в більш конкретні показники, які необхідно використовувати при розробці стратегічного розвитку діяльності закладів освіти. Висновки: побудова моделі структури бізнес-процесів управління якістю надання освітніх послуг з використанням структурно-динамічного підходу може бути застосована для створення системи управління якістю надання освітніх послуг.