Економічна природа та сутність поняття маркетингового менеджменту в науковому огляді
Стаття присвячена аналізу економічної природи та сутності маркетингового менеджменту через призму наукового огляду. В роботі розглядаються ключові аспекти та підходи до визначення маркетингового менеджменту, включаючи його роль у стратегічному управлінні, орієнтацію на ринок та споживача, а також ви...
Збережено в:
Дата: | 2023 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2023
|
Назва видання: | Управління економікою: теорія та практика |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/197933 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Економічна природа та сутність поняття маркетингового менеджменту в науковому огляді / Ю.Ю. Сиволап // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2023. — С. 188-200. — Бібліогр.: 20 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Стаття присвячена аналізу економічної природи та сутності маркетингового менеджменту через призму наукового огляду. В роботі розглядаються ключові аспекти та підходи до визначення маркетингового менеджменту, включаючи його роль у стратегічному управлінні, орієнтацію на ринок та споживача, а також використання наукових методів у маркетингових дослідженнях та практиці.
У статті також виокремлюються різні підходи до формування маркетингового менеджменту та їх вплив на ефективність управління маркетинговими процесами у сучасному бізнес-середовищі.
Проаналізовано наукові підходи до формування маркетингового менеджменту, узагальнено дефініції вчених і науковців щодо економічної сутністності категоріального поняття «маркетингового менеджменту», аргументовано акцентування значення поняття «маркетинговий менеджмент».
Автор наводять висновки про важливість маркетингового менеджменту для успішного функціонування та розвитку підприємств у сучасних умовах глобалізації та конкурентної боротьби.
Дана наукова праця є корисним джерелом для дослідників, менеджерів та здобувачів, які цікавляться проблемами маркетингового управління та стратегічного розвитку підприємств. |
---|