Економічна природа та сутність поняття маркетингового менеджменту в науковому огляді
Стаття присвячена аналізу економічної природи та сутності маркетингового менеджменту через призму наукового огляду. В роботі розглядаються ключові аспекти та підходи до визначення маркетингового менеджменту, включаючи його роль у стратегічному управлінні, орієнтацію на ринок та споживача, а також ви...
Збережено в:
Дата: | 2023 |
---|---|
Автор: | Сиволап, Ю.Ю. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2023
|
Назва видання: | Управління економікою: теорія та практика |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/197933 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Економічна природа та сутність поняття маркетингового менеджменту в науковому огляді / Ю.Ю. Сиволап // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2023. — С. 188-200. — Бібліогр.: 20 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Методичне забезпечення організації маркетингового менеджменту на корпоративних підприємствах
за авторством: Сиволап, Ю.Ю.
Опубліковано: (2024) -
Підходи до формування концепції організації маркетингового менеджменту та її реалізації на корпоративних підприємствах
за авторством: Сиволап, Ю.Ю.
Опубліковано: (2023) -
Економічна природа та сутність рекреаційної діяльності
за авторством: Бобирєва, О.В.
Опубліковано: (2004) -
Економічна сутність, природа і зміст прибутку підприємств готельного господарства
за авторством: Маначинська, Ю.А.
Опубліковано: (2009) -
Економічна сутність інвестицій та основні поняття інвестиційної діяльності
за авторством: Яременко, О.В
Опубліковано: (2012)