Партнерство як форма економічної взаємодії на ринку освітніх послуг
У статті розглянуто роль партнерства як ефективного інструменту в системі формування конкурентоспроможності закладів позашкільної музичної освіти на сучасному ринку освітніх послуг. Через аналіз різноманітних форм партнерства з музичними установами, бізнесом, громадськими організаціями та іншими суб...
Збережено в:
Видавець: | Інститут економіки промисловості НАН України |
---|---|
Дата: | 2023 |
Автор: | Літвяк, А.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2023
|
Назва видання: | Управління економікою: теорія та практика |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/197934 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Партнерство як форма економічної взаємодії на ринку освітніх послуг / А.В. Літвяк // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2023. — С. 201-210. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Доходи як регулятор взаємодії ринку праці та ринку освітніх послуг
за авторством: Петрова, І.Л.
Опубліковано: (2007) -
Особливості взаємодії ринку освітніх послуг та ринку праці
за авторством: Мудра, О.
Опубліковано: (2012) -
Дослідження поведінки споживачів на ринку освітніх послуг
за авторством: Стеблюк, Н.Ф., та інші
Опубліковано: (2019) -
Прогнозування тенденцій розвитку ринку освітніх послуг у Запорізький області
за авторством: Гудзь, П.В., та інші
Опубліковано: (2009) -
Шляхи забезпечення професійноi кваліфікаційної збалансованості ринку праці і ринку освітніх послуг
за авторством: Маршавін, Ю.М.
Опубліковано: (2006)