Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин

В статті представлено розроблену систему стратегій управління мотивації персоналу, яка охоплює три групи стратегій: управління мотиваційною поведінкою персоналу, управління мотиваційним впливом підприємства, управління ефективністю мотивації....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Прусс, Д.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2009
Назва видання:Економічні інновації
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19913
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин / Д.М. Прусс // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2009. — Вип. 38. — С. 169-178. — Бібліогр.: 3 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-19913
record_format dspace
spelling irk-123456789-199132011-05-17T12:04:10Z Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин Прусс, Д.М. В статті представлено розроблену систему стратегій управління мотивації персоналу, яка охоплює три групи стратегій: управління мотиваційною поведінкою персоналу, управління мотиваційним впливом підприємства, управління ефективністю мотивації. The developed system of strategies of management of motivation of personnel, which engulfs three groups of strategies, is represented in the article: management by the motivational conduct of personnel, management by the motivational influencing of enterprise, management by efficiency of motivation. 2009 Article Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин / Д.М. Прусс // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2009. — Вип. 38. — С. 169-178. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19913 303.4:06.46 + 331.101 uk Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description В статті представлено розроблену систему стратегій управління мотивації персоналу, яка охоплює три групи стратегій: управління мотиваційною поведінкою персоналу, управління мотиваційним впливом підприємства, управління ефективністю мотивації.
format Article
author Прусс, Д.М.
spellingShingle Прусс, Д.М.
Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин
Економічні інновації
author_facet Прусс, Д.М.
author_sort Прусс, Д.М.
title Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин
title_short Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин
title_full Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин
title_fullStr Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин
title_full_unstemmed Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин
title_sort стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин
publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
publishDate 2009
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19913
citation_txt Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин / Д.М. Прусс // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2009. — Вип. 38. — С. 169-178. — Бібліогр.: 3 назв. — рос.
series Економічні інновації
work_keys_str_mv AT prussdm strategííupravlínnâsistemoûmotivacíípersonalutorgovelʹnihpídpriêmstvvumovahtransformacíírinkovihvídnosin
first_indexed 2023-10-18T17:05:47Z
last_indexed 2023-10-18T17:05:47Z
_version_ 1796140665528123392