Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин
В статті представлено розроблену систему стратегій управління мотивації персоналу, яка охоплює три групи стратегій: управління мотиваційною поведінкою персоналу, управління мотиваційним впливом підприємства, управління ефективністю мотивації....
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2009
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19913 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин / Д.М. Прусс // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2009. — Вип. 38. — С. 169-178. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-19913 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-199132011-05-17T12:04:10Z Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин Прусс, Д.М. В статті представлено розроблену систему стратегій управління мотивації персоналу, яка охоплює три групи стратегій: управління мотиваційною поведінкою персоналу, управління мотиваційним впливом підприємства, управління ефективністю мотивації. The developed system of strategies of management of motivation of personnel, which engulfs three groups of strategies, is represented in the article: management by the motivational conduct of personnel, management by the motivational influencing of enterprise, management by efficiency of motivation. 2009 Article Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин / Д.М. Прусс // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2009. — Вип. 38. — С. 169-178. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19913 303.4:06.46 + 331.101 uk Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
В статті представлено розроблену систему стратегій управління мотивації персоналу, яка охоплює три групи стратегій: управління мотиваційною поведінкою персоналу, управління мотиваційним впливом підприємства, управління ефективністю мотивації. |
format |
Article |
author |
Прусс, Д.М. |
spellingShingle |
Прусс, Д.М. Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин Економічні інновації |
author_facet |
Прусс, Д.М. |
author_sort |
Прусс, Д.М. |
title |
Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин |
title_short |
Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин |
title_full |
Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин |
title_fullStr |
Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин |
title_full_unstemmed |
Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин |
title_sort |
стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин |
publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
publishDate |
2009 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19913 |
citation_txt |
Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин / Д.М. Прусс // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2009. — Вип. 38. — С. 169-178. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. |
series |
Економічні інновації |
work_keys_str_mv |
AT prussdm strategííupravlínnâsistemoûmotivacíípersonalutorgovelʹnihpídpriêmstvvumovahtransformacíírinkovihvídnosin |
first_indexed |
2023-10-18T17:05:47Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:05:47Z |
_version_ |
1796140665528123392 |