2025-02-23T12:58:14-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-199656%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T12:58:14-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-199656%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T12:58:14-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T12:58:14-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Формування маркетингової політики та маркетингового менеджменту на підприємствах корпоративного сектору

Стаття присвячена дослідженню теоретичних аспектів концепцій управління маркетингом, особливостям формування та реалізації маркетингової політики підприємств в контексті управління поведінкою споживача і його застосуванню у зовнішньоекономічній діяльності підприємств. Розглянуто сутність поняття «ма...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Ус, Г.О., Гедз, М.Й., Василенко, В.А.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіки промисловості НАН України 2024
Series:Економічний вісник Донбасу
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/199656
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Similar Items

2025-02-23T12:58:14-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&rows=40&rows=5&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-199656%22&qt=morelikethis
2025-02-23T12:58:14-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&rows=40&rows=5&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-199656%22&qt=morelikethis
2025-02-23T12:58:14-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T12:58:14-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response