2025-02-23T16:28:21-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-199659%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T16:28:21-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-199659%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T16:28:21-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T16:28:21-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Методичне забезпечення організації маркетингового менеджменту на корпоративних підприємствах

У статті розглянуто методичний інструментарій для визначення економічної ефективності та результативності організації маркетингового менеджменту на корпоративних підприємствах. У сучасному бізнес-середовищі, де конкуренція досягає глобального масштабу, стратегічний маркетинг відіграє ключову роль у...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Сиволап, Ю.Ю.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіки промисловості НАН України 2024
Series:Економічний вісник Донбасу
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/199659
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:У статті розглянуто методичний інструментарій для визначення економічної ефективності та результативності організації маркетингового менеджменту на корпоративних підприємствах. У сучасному бізнес-середовищі, де конкуренція досягає глобального масштабу, стратегічний маркетинг відіграє ключову роль у забезпеченні успіху корпоративних підприємств. Автор підкреслює, що ефективний маркетинговий менеджмент дозволяє компаніям не тільки виживати, але й забезпечувати стабільний розвиток та збільшення прибутків. Відсутність універсальних та адаптованих під конкретні умови методичних інструментів для оцінки економічної ефективності маркетингових заходів є серйозною проблемою, що може призводити до неадекватної оцінки результатів і помилкових стратегічних рішень. Аналіз останніх досліджень показав, що сучасний маркетинговий менеджмент вимагає комплексного підходу до оцінки ефективності заходів. Визначення інвестиційної привабливості та впровадження цифрових інновацій є ключовими аспектами, які сприяють покращенню економічної ефективності та маркетингової результативності. Інтеграція новітніх технологій і стратегічне управління дозволяють підприємствам адаптуватися до динамічних умов ринку та забезпечити тривалу конкурентоспроможність. Метою дослідження є розробка комплексного методичного інструментарію для оцінки економічної ефективності та результативності маркетингового менеджменту на корпоративних підприємствах. Інструментарій включає аналіз витрат та виручки, розрахунок ROI (повернення інвестицій), оцінку впливу на бренд та лояльність клієнтів, використання балансового підходу (Balanced Scorecard), аналіз чутливості та систематичне використання ключових показників ефективності. Цей підхід дозволяє враховувати специфіку великих корпоративних організацій та адаптуватися до динамічних умов ринку. Висновки підкреслюють важливість комплексного підходу до організації маркетингового менеджменту і розробки адекватного методичного інструментарію для оцінки його ефективності, що враховує динаміку зовнішніх і внутрішніх умов господарювання корпоративних підприємств. Інтеграція цифрових технологій та використання великих даних є ключовими елементами в сучасному маркетинговому менеджменті, що дозволяє підвищити ефективність маркетингових зусиль та забезпечити довгостроковий успіх корпоративних підприємств.