З історії Лібаво-Роменської залізниці
У 1995 році відзначалося 125-річчя Південно-Західної залізниці. До її складу входить також залізнична колія від Бахмача до Гомеля. Раніше вона була частиною Лібаво-Роменської залізниці і мала велике економічне та суспільне значення. Вона була відкрита для експлуатації в 1873 р. і пересікала Чернігів...
Збережено в:
Дата: | 1996 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України
1996
|
Назва видання: | Сiверянський літопис |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/200046 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | З історії Лібаво-Роменської залізниці / Д. Калібаба // Сіверянський літопис. — 1996. — № 2-3. — С. 132-133. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У 1995 році відзначалося 125-річчя Південно-Західної залізниці. До її складу входить також залізнична колія від Бахмача до Гомеля. Раніше вона була частиною Лібаво-Роменської залізниці і мала велике економічне та суспільне значення. Вона була відкрита для експлуатації в 1873 р. і пересікала Чернігівську губернію з північного заходу на південний схід, тягнулась понад 136 кілометрів від Бахмача до Терехівки. Від неї йшла вітка приватної залізниці власника цукрового заводу Бродського в Корюківку. |
---|